  • 1. Data: 2011-12-30 21:01:41
    Temat: kreatywna bankowosc
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Bylem dzis w dosc duzym, znanym i nowoczesnym banku zeby zamknac konto.
    Mila pani poinformowala, ze wypowiedzenie to 30 dni i pewnie oplata
    zostanie pobrana jeszcze w styczniu. Na moje zasmucenie znalazla jednak
    metode. Stwierdzila, ze zrobimy wypowiedzenie z wsteczna data, tak zeby
    konto sie zamknelo dzisiaj. Po jej entuzjazmie wnioskuje, ze to
    powszechna praktyka. Klik, klik i gotowe. Konto zamkniete od reki.
    Jeszcze tylko zmienic date na pieczatce, przybic, podpisac i wszystko
    odbylo sie od razu. Aha, jeszcze pokazala mi na monitorze moj wzor
    podpisu i powiedziala "prosze sie podpisac tak jak tutaj widac".
    Zapytalem czy to nie jest problem, ze ten dokument "niby przez miesiac"
    nigdzie nie poszedl do centrali... Nie, to zaden problem. W
    wypowiedzeniu mam, ze konto, karta, dostep elektroniczny itp. przestana
    dzialac dzisiaj. Karta zostala zastrzezona za pomoca nozyczek. Haha.
    W owym oddziale dzialy sie jeszcze dzis inne ciekawe rzeczy, ale az
    szkoda opisywac.

  • 2. Data: 2011-12-30 21:08:58
    Temat: Re: kreatywna bankowosc
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Karta zostala zastrzezona za pomoca nozyczek. Haha.
    > W owym oddziale dzialy sie jeszcze dzis inne ciekawe rzeczy, ale az szkoda

    mamy obstawiac? :)
    napisz, nie trzymaj w niepewności

  • 3. Data: 2011-12-30 21:29:27
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
> [...]
    > Karta zostala zastrzezona za pomoca nozyczek. Haha.
    > W owym oddziale dzialy sie jeszcze dzis inne ciekawe rzeczy, ale az szkoda

    myślac chwile o "monitorze z podpisem" :).

    Pani mogłą powiedzieć proszę sie podpisac
    a) imieniem i nazwiskiem
    b) nazwiskiem only
    c) pokazac z monitora

    jeśli ktoś nie jest robocopem to nie jest w stanie z monitora w 5 sekund
    podpisać sie tak samo.
    Czy to jest wielkie niebezpieczeństwo (pokazanie) ? hmm nie sądzę, ale
    przeciez wystarczyło powiedzieć a lub b) wiec ów bank powinien uskutecznić
    szkolenie pracowników.

    george

  • 4. Data: 2011-12-31 00:12:37
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > Czy to jest wielkie niebezpieczeństwo (pokazanie) ? hmm nie sądzę, ale
    > przeciez wystarczyło powiedzieć a lub b) wiec ów bank powinien uskutecznić

    Czy ktos jeszcze nie wie co to byl za bank ? :D

    Pozdro

  • 5. Data: 2011-12-31 08:32:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.12.2011 01:12, Waldek pisze:

    > Czy ktos jeszcze nie wie co to byl za bank ? :D

    Który obstawiasz? ;)

  • 6. Data: 2011-12-31 08:52:13
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-12-31 01:12, Waldek wrote:

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktos jeszcze nie wie co to byl za bank ? :D

    Wzor podpisu na ekranie maja co najmniej (bo tu sam widzialem):
    - Millennium
    - Eurobank
    - BZWBK
    - Alior

    Wiec ktory to ma niby byc?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2011-12-31 08:54:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.12.2011 09:52, darnok pisze:
    > Wzor podpisu na ekranie maja co najmniej (bo tu sam widzialem):
> [...]

    Miec wzor na ekranie a pokazywac go klientowi w momencie skladania
    dyspozycji to dwie rozne sprawy.

  • 8. Data: 2011-12-31 09:45:11
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Który obstawiasz? ;)

    rajpolfajbankzen

  • 9. Data: 2011-12-31 11:03:55
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > Który obstawiasz? ;)

    db

  • 10. Data: 2011-12-31 11:46:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 31.12.2011 10:45, brum pisze:

    > rajpolfajbankzen

    Nie. Skieruj sie myslami bardziej w strone Francji ;)