  • 1. Data: 2002-12-09 20:09:34
    Temat: zmiany w pl@net Fortisa
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Pl@net będzie niedostępny w dniach 14 i 15 grudnia 2002, począwszy od godz.
    22.00 w piątek 13 grudnia 2002.

    w mailu od opiekuna wyjaśniło się trochę co będą zmieniali - cytuję:
    Wszystkie zlecenia stale - ustanawiane w Pl@net, w Oddzialach oraz w Centrum
    Telefonicznym - zostana zintegrowane. Dzieki temu, w Pl@net mozna bedzie
    przegladac, modyfikowac oraz odwolywac wszystkie zlozone zlecenia stale bez
    wzgledu na to skad dane zlecenie pochodzi - z Oddzialu, z Pl@net czy z
    Centrum Telefonicznego.
    W zwiazku z tym zmianie ulegna równiez dostepne czestotliwosci realizacji
    zlecen stalych w Pl@net - niektóre z dostepnych dotychczas czestotliwosci
    stana sie niedostepne, a istniejace w Pl@net zlecenia stale z tymi
    czestotliwosciami od 16 grudnia przestana byc realizowane.
    Dotyczy to zlecen stalych z systemu Pl@net z czestotliwoscia: "co 2
    miesiace", "raz w roku", "co tydzien" oraz "co 2 tygodnie" (wynika to z
    faktu, ze te czestotliwosci nie sa dostepne dla zlecen stalych w glównym
    systemie ksiegowym Banku).

    Ponieważ nie ma w pl@necie czegoś takiego jak "przelewy wzorcowe" to żeby
    zapamiętać komentarz do przelewu (np nr abonamentu RTV, opłacanego rocznie)
    trzeba kombinować
    Na razie zdefiniowałem zlecenie półroczne na 20 stycznia z końcem ważności
    20 czerwca 2003 - po jego realizacji mam 5 miesięcy na "modyfikację"
    zlecenia by wystawiło się 20 stycznia 2004 itd
    *** blad ***