  • 1. Data: 2002-12-09 18:30:06
    Temat: Powalili mnie na kolana.
    Od: "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam konto internetowe w BZWBK. Ostatnio wprowadzono w nim zmianę (dodano
    kilka nowych opcji) interfejsu. Po tych zmianach przy klikaniu na opcje menu
    pojawia się komunikat o przejściu w tryb nieszyfrowany. Zadzwoniłem na
    infolinię, gdzie zostałem poinformowany, że zaleceniem informatyków banku
    BZWBK jest wyłączenie opcji powiadamiania o utracie połączenia szyfrowanego
    w opcjach przeglądarki.

    Nie polecam nikomu tego banku. Miałem z nim wiele problemów. W ostatnim
    numerze Chipa nie bez satysfakcji przeczytałem, że jest to najgorszy bank,
    jeżeli brać pod uwagę bankowość elektroniczną.

    Ale dzisiaj powalili mnie na kolana. Nie potrafią zrealizować połączenia
    szyfrowanego (!!), więc ich zaleceniem jest wyłączenie odpowiedniej opcji i
    myślą tym samym, że załatwili sprawę. Żenujące.

    Jankiewicz

  • 2. Data: 2002-12-09 19:36:23
    Temat: Re: Powalili mnie na kolana.
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szyfrowanego (!!), więc ich zaleceniem jest wyłączenie odpowiedniej opcji
    > myślą tym samym, że załatwili sprawę. Żenujące.

    nie nooooo - suuuper !
    i pomyslec, ze mylalem o przenosinach do nich
    o aaaaaaaalajhu dzieki :-)

  • 3. Data: 2002-12-09 19:54:24
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > infolinię, gdzie zostałem poinformowany, że zaleceniem informatyków banku
    > BZWBK jest wyłączenie opcji powiadamiania o utracie połączenia

    A co i gdzie klikasz? U mnie pozostaje w trybie szyfrowanym.

    Tomek Z.

  • 4. Data: 2002-12-09 20:11:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tomek Zielinski"
    > A co i gdzie klikasz? U mnie pozostaje w trybie szyfrowanym.

    u mnie tez szyfrowane, ale ja mam opcję "internet tylko na podgląd" za to z
    kartą kredytową
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-12-09 20:20:25
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at2tct$fpd$1@news.tpi.pl, blad wrote:
    > Użytkownik "Tomek Zielinski"
    >
    > u mnie tez szyfrowane, ale ja mam opcję "internet tylko na podgląd"
    > za to z kartą kredytową

    Taki komunikat na ogół związany jest z błędem przy przesyle strony i
    wyświetleniem strony-komunikatu o błędzie.

    Inny znany mi przypadek to w historii operacji eBankow, jak w tytule
    transakcji jest zagniezdzony kod html z linkiem do zewnetrznego obiektu, np.
    obrazka. Wtedy tez jest taki komunikat, ale wszystko jest zgodnie z
    zamierzeniami.

    Sam komunikat nie jest dziwny, natomiast strasznym skandalem jest ta wyżej
    wzmiankowana "porada" BZWBK.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-09 20:24:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"
    > Sam komunikat nie jest dziwny, natomiast strasznym skandalem jest ta wyżej
    > wzmiankowana "porada" BZWBK.

    zgadzam się, takie komunikaty pojawiały się też po integracji bph z pbk w
    sezamie.
    z pewnością to usuną ale w infolinia się zbłaźniła ;-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-12-09 20:33:23
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at2u5j$m1o$1@news.tpi.pl, blad wrote:

    > z pewnością to usuną ale w infolinia się zbłaźniła ;-)

    Mogło być jeszcze gorzej...

    Q: Jak uchronić się przed zapomnieniem hasła?
    A: Nowoczesnym sposobem jest umieszczenie na swojej stronie WWW. Dla pelnego
    bezpieczenstwa mozna białą czcionką.

    (O, przepraszam... BZWBK nie ma prawdziwego hasła... 4-cyfrowy PIN)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2002-12-09 20:50:00
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    [.....]
    > Ale dzisiaj powalili mnie na kolana. Nie potrafią zrealizować połączenia
    > szyfrowanego (!!), więc ich zaleceniem jest wyłączenie odpowiedniej opcji
    > myślą tym samym, że załatwili sprawę. Żenujące.
    [...........]

    najgorzej jak się ktoś nie zna i najgłośniej krzyczy :))
    problem pojawia się w momencie, kiedy stron jest w ramce i część danych
    idzie jako dane szyfrowane, a część jako nieszyfrowane
    bo po co na przykład szyfrować arkusz styli albo nagłówek strony ??? albo
    tabela opłat i prowizji ?????
    przecież to obciąża i serwer i twój komputer .... a pożytku z tego żadnego

    a to co ma być szyfrowane, to takie jest
    i możesz krzyczeć, ale ciekawe czy w~ogóle sprawdzasz przy każdym połączeniu
    adres IP serwera z którym się łączysz, ścieżkę certyfikacji oraz czy
    certyfikat nie serwera oraz certyfikat wydawcy nie został cofnięty ?????

    co nie zmienia faktu, że klientem WBK jestem jeszcze ok 33 dni, bo właśnie
    przed chwilą dostałem nowiutką kartę Multi ze zdjęciem :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 9. Data: 2002-12-09 21:25:12
    Temat: CD: Powalili mnie na kolana.
    Od: "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl>

    "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    Witam ponownie,

    Do Tomka Zielińskiego:
    Klikałem na Złożone dyspozycje i Przelewy.
    Po przeczytaniu Twojego posta wszedłem do BZWBK i stwierdziłem, że już to
    naprawili. Może czytają grupę ;)) A było tak przez 2 dni. Miałem pilne
    przelewy, jestem w sieci osiedlowej (odruchowo patrzę na kłódkę) i dlatego
    tak mnie to denerwowało. Byłem przekonany, że to błąd wynikający z
    wprowadzenia nowego interfejsu, więc dzisiaj zadzwoniłem na infolinię z
    pytaniem, kiedy to naprawią. A tam udzielono mi odpowiedzi, którą
    przedstawiłem wcześniej

    Opcja, którą prosili abym odhaczył (uczynił nieaktywną):
    Warn if changing between secure and not secure mode.

    Sesja przestawała być szyfrowana. To znaczy, gdybym zastosował się do
    "zalecenia" to jedynym objawem utraty szyfrowania byłoby zniknięcie kłódki,
    co można czasami przeoczyć.

    Krzysztof Jankiewicz

  • 10. Data: 2002-12-09 21:38:45
    Od: "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    > "K.Jankiewicz" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > [.....]

    > najgorzej jak się ktoś nie zna i najgłośniej krzyczy :))

    Nie krzyczę, tylko spokojnie informuję, nie chciałbym, żeby ktoś
    niepotrzebnie stracił swoje oszczędności.

> [...]
    > tabela opłat i prowizji ?????
    > przecież to obciąża i serwer i twój komputer .... a pożytku z tego żadnego

    Nie gniewaj się, ale mówiąc b. delikatnie, to co piszesz nie pokrywa się z
    rzeczywistością

    > certyfikat nie serwera oraz certyfikat wydawcy nie został cofnięty ?????

    Oczywiście, że sprawdzam

    > co nie zmienia faktu, że klientem WBK jestem jeszcze ok 33 dni, bo właśnie
    > przed chwilą dostałem nowiutką kartę Multi ze zdjęciem :)))

    Gratuluję, jestem ich klientem ponad 10 lat. Nie zmienia to jednak faktu, że
    zawalili i to bardzo

    Jankiewicz