  • 1. Data: 2013-06-13 07:26:14
    Temat: zmiana regulaminów KK Mille
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    Widzę wiadomość z banku w serwisie transakcyjnym z 8 czerwca o
    zmianach regulaminów i cennika. Czytam załączony list. Długi.
    Jedna zmiana mnie niepokoi i proszę o komentarze i dywagacje.
    Otóż pisze Mille tak:

    ==================================
    Ponadto pragniemy Państwa poinformować, iż w ,,Cenniku usług - karty kredytowe" oraz
    ,,Cenniku partnerskich kart kredytowych Makro
    Millennium" wprowadzona zostaje zmiana w pozycji ,,Termin spłaty", przy której
    sformułowanie ,,25 dni od daty wyciągu" zostaje zastąpione przez
    ,,25 dni od dnia zamknięcia cyklu rozliczeniowego".
    ==================================

    Nie potrafię odgadnąć DLACZEGO wprowadzają taką zmianę? Jakie
    to niesie konsekwencje? Czym różni się data wyciągu od daty
    zamknięcia cyklu rozliczeniowego - tj. wiem czy się różni, ale
    po co to zmieniają? Co bank zyska na tym, a co my stracimy?
    --
    TrzyLinie

  • 2. Data: 2013-06-13 11:31:49
    Temat: Re: zmiana regulaminów KK Mille
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" kpbksk$ndt$...@d...me

> [...]
    > zamknięcia cyklu rozliczeniowego - tj. wiem czy się różni, ale
    > po co to zmieniają? Co bank zyska na tym, a co my stracimy?

    My stracimy święty spokój -- czytając te regulaminy.
    [bank zaś w nas zyska wiernych klientów]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-06-13 12:13:15
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2013-06-13 07:26, TrzyLinie pisze:
> [...]
    > zamknięcia cyklu rozliczeniowego - tj. wiem czy się różni, ale
    > po co to zmieniają? Co bank zyska na tym, a co my stracimy?

    Pewnie dlatego, że jak się spóźnią z drukowaniem wyciągu, to nie chcą,
    aby ich błąd lub nieróbstwo dodawało klientom ekstra dni do terminu spłaty.

  • 4. Data: 2013-06-13 12:23:52
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-06-13 12:13, Marvin pisze:

    > Pewnie dlatego, że jak się spóźnią z drukowaniem wyciągu, to nie chcą,
    > aby ich błąd lub nieróbstwo dodawało klientom ekstra dni do terminu spłaty.

    Tudzież w ogóle wyciąg nie przyjdzie (w takiej, czy innej formie).

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 5. Data: 2013-06-14 19:32:56
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Tudzież w ogóle wyciąg nie przyjdzie (w takiej, czy innej formie).

    Ale data wyciągu to jest data jego wytworzenia a nie dostarczenia, więc
    rozumowaniae błedne

    Sławek