  • 1. Data: 2004-03-23 18:55:01
    Temat: zmiana numeru rachunku do splaty kredytu
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Witam,

    Splacam od ponad roku kredyt mieszkaniowy zaciagniety w LG (teraz juz
    Nordea).
    Mniej wiecej w czasie fuzji zmienil sie numer rachunku do splat i byl juz w
    nowym formacie IBAN (na umowie mam jeszcze stary format rachunku). I
    wszystko ok. Ale...
    dostalem wczoraj zwykla poczta list niby na papierze firmowym Nordei, w
    kopercie firmowej, z zawiadomieniem o kolejnej zmianie numeru rachunku do
    splat. Numer rachunku nalezy do Nordei.

    Troche mnie to zdziwilo i lekko zaniepokoilo, bowiem list nie jest przez
    nikogo podpisany - jest tylko napis (podpis) 'Dyrektor oddzialu'. Wesze
    jakis przekret i jutro zamierzam dzwonic do oddzialu. :)

    Moze jestem troche przewrazliwiony, ale nie podoba mi sie to.

    sq

  • 2. Data: 2004-03-23 19:04:47
    Temat: Re: zmiana numeru rachunku do splaty kredytu
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    sereq <p...@p...pl> wrote:
    > dostalem wczoraj zwykla poczta list niby na papierze firmowym Nordei,
    > w kopercie firmowej, z zawiadomieniem o kolejnej zmianie numeru
    > rachunku do splat. Numer rachunku nalezy do Nordei.

    Nordea kupiła LG, więc nic dziwnego...

> [...]
    > przez nikogo podpisany - jest tylko napis (podpis) 'Dyrektor
    > oddzialu'. Wesze jakis przekret i jutro zamierzam dzwonic do

    Prawdopodobnie wszystko się zgadza, ale...

    > Moze jestem troche przewrazliwiony, ale nie podoba mi sie to.

    ...ale tu masz rację, ostrożność nie zawadzi.
    W ogóle jeśli list przyszedł jako zwykły, to mógłbyś go olać i spłacać po
    staremu. Ale wysyłać klientowi ważne informacje w ten sposób... Wstyd!

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 3. Data: 2004-03-24 09:13:02
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nikogo podpisany - jest tylko napis (podpis) 'Dyrektor oddzialu'. Wesze
    > jakis przekret i jutro zamierzam dzwonic do oddzialu. :)

    no coz, wszystko jest ok, ale sam pracownik oddzialu przyznal ze jest to
    dziwna forma komunikacji z klientem.

    sq