  • 1. Data: 2004-06-01 11:00:40
    Temat: BZWBK promocja kart .... debetowych.
    Od: "Tomasz " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Używaj kart i płać mniej za swoje konto!
    Data publikacji: 01-06-2004

    Posiadacze Konta24, Konta 24 Plus oraz Konta 24 Prestiż mogą zmniejszyć
    miesięczną opłatę za prowadzenie swoich kont. O wysokości rabatu decyduje
    kwota transakcji rozliczonych kartami VISA Electron BZWBK, VISA Electron
    Prestiż BZWBK, Maestro BZWBK oraz EURO<26 Maestro BZWBK.

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/201945

    Z tego wynika, że konto można mieć w tym banku za darmo.

    Tomasz
    <NOTO>

  • 3. Data: 2004-06-01 11:41:16
    Temat: Re: BZWBK promocja kart .... debetowych.
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Z tego wynika, że konto można mieć w tym banku za darmo.

    Powinieneś to wiedzieć ;))

  • 2. Data: 2004-06-01 11:41:16
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Powinieneś to wiedzieć ;))

    inetnum: 195.20.110.0 - 195.20.111.255
    netname: BZWBK-AS
    descr: Bank Zachodni WBK S.A.
    country: PL

    No ocipieli juz do reszty... :) Nawet ukrywac sie nie potrafia...

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-06-01 11:49:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > No ocipieli juz do reszty... :) Nawet ukrywac sie nie potrafia...

    Jakby jednego z drugim wywalili z roboty za psucie wizerunku firmy, to by
    sie nauczyli nie wrzucać na grupę reklam i agitek. Mam jak najgorsze zdanie
    o BZWBK - te "występy" to tylko potwierdzają.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-06-01 11:58:13
    Od: "Marvin" <_...@a...pl>

> [...]
    zdanie
    > o BZWBK - te "występy" to tylko potwierdzają.

    Mocne słowa koleżanko! :)
    Przekuj je w czyn i złóż donos do centrali, a wieść po świecie się rozniesie
    i na grupie będzie ich mniej :)

    Marvin

  • 6. Data: 2004-06-01 12:15:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mocne słowa koleżanko! :)
    > Przekuj je w czyn i złóż donos do centrali, a wieść po świecie się
    rozniesie
    > i na grupie będzie ich mniej :)

    Może i przekuję ;-))) bo nie mam ochoty sprawdzać nagłówka każdej
    wiadomości, którą czytam.

  • 7. Data: 2004-06-01 12:25:48
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz " <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Z tego wynika, że konto można mieć w tym banku za darmo.

    Gdyby mi doplacali to bym nie wzial tam konta :-) Ten bank nadaje sie do
    tego aby wrzucic do niego bombe (taka malutka :-)))) a potem zaorac :-),
    zagrabic i trawke posiac - nadal bedzie zielono :-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-06-01 12:40:15
    Od: "Tomasz " <n...@W...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > inetnum: 195.20.110.0 - 195.20.111.255
    > netname: BZWBK-AS
    > descr: Bank Zachodni WBK S.A.
    > country: PL
    >
    > No ocipieli juz do reszty... :) Nawet ukrywac sie nie potrafia...

    A z czym tu się ukrywać. Tak jak i Ty mam dostep do stron internetowych banku.
    Mi się pomysł podoba - uważasz że jest zły ? Ze nie pasuje na tą listę.
    Czy byłoby lepiej gdybym linka podesłał do Ciebie a Ty puściłbyś go na listę ?

    Tomasz
    <NOTO>

  • 9. Data: 2004-06-01 12:44:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > Mi się pomysł podoba - uważasz że jest zły ? Ze nie pasuje na tą listę.
    > Czy byłoby lepiej gdybym linka podesłał do Ciebie a Ty puściłbyś go na

    Lepiej by było, gdyby pracownicy banku nie wysyłali na grupę pochwalnych
    postów dotyczących ich pracodawców. Sprawdzanie IP każdego chwalącego jest
    nudne,a bez tego trudno ocenić wiarygodność piszącego.

  • 10. Data: 2004-06-01 12:48:13
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > postów dotyczących ich pracodawców. Sprawdzanie IP każdego chwalącego jest
    > nudne,a bez tego trudno ocenić wiarygodność piszącego.

    czepiacie sie
    gdzie tu bylo chwalenie sie?
    prosta informacja i tyle...

    kursor