  • 1. Data: 2004-06-01 11:24:20
    Temat: Re: Inteligo + ePKO = brak karty
    Od: "Kuba Łódź" <n...@o...pl>

    Użytkownik "pEgon" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:c9hra4$o1g$1@news.onet.pl...
    > No coz, jest 13:58, przez godzine probowalem aktywowac katre Visa, strona
    > wczytuje sie przez 10 minut i zawsze konczy sie komunikatem o braku
    dostepu
    > do WWW.
    > Rozumiem, ze polaczenie Inteligo i ePKO przeciaza system, ale dlaczego nie
    > pomyslano o okresie przejsciowym dla kart platniczych, nowej nie moge
    > aktywowac (probowalem przez godzine) a stara juz nieaktywna....taki brak
    > szacunku dla klienta.

    Ludzie, dajcie sobie spokój już z tym tematem! Zrozumcie to, że nie jest to
    rutynowa koserwacja systemu, tylko połączenie dwóch baz użytkowników. To
    musi trochę potrwać. Takie coś zdaża się raz na parę lat (o ile jeszcze
    wogóle kiedykolwiek się wydarzy) i trzeba to jakoś przeczekać. Rozumiem że
    może to być wkurzające - sam miałem dzisiaj problemy z wyciągnięciem kasy z
    bankomatu, ale trochę wyrozumiałości. Co jak co, ale narzekanie to naszemu
    narodowi wychodzi nadzwyczaj dobrze!

    Qba

  • 3. Data: 2004-06-01 12:22:42
    Od: "pEgon" <p...@a...pl>

> [...]
    > bankomatu, ale trochę wyrozumiałości. Co jak co, ale narzekanie to naszemu

    Chcilaem tylko zwrocic uwage, ze nie powinno sie pozbawiac klientow
    mozliwosci pobrania kasy i rownolegle winny funkcjonowac obie karty
    platnicze, Ty miales problem z wyciagnieciem kasy, a ja po prostu nie mam
    takiej mozliwosci, bo wylaczono mi stara karte, a nowa nie wiem kiedy uda
    sie aktywowac (dzis, jutro, za tydzien...).

    pEgon

  • 4. Data: 2004-06-01 12:31:08
    Od: "iczek" <p...@i...fot.pl>

    Kuba - z calym szacunkiem, ale akurat tutaj nie masz racji.
    Rownie dobrze moglbys napisac, ze skoro producent wprowadza nowy model
    samochodu, to trzeba uznac wadliwe skrzynie biegow lub inne wady producyjne.
    Placac za usluge, placisz za towar w pelni sprawny.
    Mnie calkowicie nie obchodzi kto z kim sie laczy i dlaczego.
    Chce miec dostep do gotowki przez 24h/dobe i tyle.

    Nic tutaj do rzeczy nie maja narodowe przywary :)

    pzdr

    piotr

    PS
    A do serwisu WWW nadal nmie moge sie dostac.

  • 5. Data: 2004-06-01 12:41:43
    Od: "RySZARd" <k...@r...wytnij.pl>

    > PS
    > A do serwisu WWW nadal nmie moge sie dostac.

    Niestety nie tylko TY

    Pozdrawiam
    RySZARd

  • 6. Data: 2004-06-01 12:48:56
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Tue, 1 Jun 2004 13:24:20 +0200, na pl.biznes.banki, Kuba Łódź napisał(a):

    > Rozumiem że
    > może to być wkurzające - sam miałem dzisiaj problemy z wyciągnięciem kasy z
    > bankomatu, ale trochę wyrozumiałości.

    Ok, ale jak mi za 15 minut nie wyjdzie przelew, który nadałem w piątek (z
    datą dzisiejszą) to przestanę być wyrozumiały. I brak dostępu przez www nie
    ma tu nic do rzeczy...

    Kamil Paszkiewicz

  • 7. Data: 2004-06-01 12:52:34
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" napisał w wiadomości

    > I brak dostępu przez www nie
    > ma tu nic do rzeczy...

    Dokladnie ! Przeciez to bank ! Tam servy powinny smigac z predkoscia
    swiatlowodu... ;)

    --
    Miłosz
    * www.dj.milosz.prv.pl * www.milosz.spec.pl *

  • 8. Data: 2004-06-01 13:10:30
    Od: Circulus Vitiosus <c...@n...polbox.com>

    On Tue, 1 Jun 2004 13:24:20 +0200, "Kuba ŁódĽ" <n...@o...pl> wrote:

    >może to być wkurzające - sam miałem dzisiaj problemy z wyciągnięciem kasy z
    >bankomatu,

    A czy w końcu wyciągnąłeś? Ja od momentu pojawienia się komunikatu, że
    wszystko już działa, próbowałem 2 razy i nie dało się. W przypływie
    desperacji chciałem nawet skorzystać z bankomatu innego banku i
    skończyło się tylko na zablokowaniu 4,50 prowizji, a pieniędzy nie
    dostałem! BTW Zwrócą mi te 4,50?

    Pozdrawiam, CV

  • 9. Data: 2004-06-01 13:13:29
    Od: "..:: Miłosz ::.." <h...@w...pl>

    Użytkownik "Circulus Vitiosus" napisał w wiadomości

> [...]
    > desperacji chciałem nawet skorzystać z bankomatu innego banku i
    > skończyło się tylko na zablokowaniu 4,50 prowizji, a pieniędzy nie

    Nie no ja oszaleje zaraz !!! Przez ich dziadoskie servy starcilem juz 3 kody
    z karty aby uaktywnic sobie kod PIN ! Nie wiem, moze w nocy uda sie... :((
    Ide sie przewietrzyc, bo nie wytrzymam ! 30 minut na 801 121 121 i nikt nie
    odebral... Przepraszam czy ja jestem w UE ?

  • 10. Data: 2004-06-01 13:17:21
    Od: k...@v...pl

    >Przez ich dziadoskie servy starcilem juz 3 kody
    > z karty aby uaktywnic sobie kod PIN !

    ja juz 5 zmarnowalem - co to ku**a ma byc !!!?!!!