  • 21. Data: 2021-05-08 10:32:03
    Temat: Re: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym. Udało się.
    Od: PP <p...@p...org.pl>

    W dniu 2021-05-07 o 15:43, Olin pisze:

    > To co pisał Tom N:
    > "Logujesz się starym "loginem", klikasz w odpowiednie miejsce, zmieniasz
    > metodę z bankowego na SMS, potwierdzasz, autoryzujesz, zatwierdzasz,
    > zmieniasz adres email (LOGIN), potwierdzasz, zatwierdzasz, autoryzujesz..."
    >
    > Po którymś tam zatwierdzeniu i autoryzacji system wymięka i jest spokój na
    > 3 lata.

    Tylko to jest zmiana maila, pole loginu (nazwa użytkownika) jest
    wyszarzone i niezmienialne. W instrukcji pdf z ministerstwa piszą, że
    tego nie da się zmienić (przynajmniej z tego poziomu).

  • 22. Data: 2021-05-10 10:47:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 8 May 2021 10:32:03 +0200, PP napisał(a):

    > Tylko to jest zmiana maila, pole loginu (nazwa użytkownika) jest
    > wyszarzone i niezmienialne. W instrukcji pdf z ministerstwa piszą, że
    > tego nie da się zmienić (przynajmniej z tego poziomu).

    Nazwy użytkownika nie próbowałem zmieniać i nawet nie zwróciłem na nią
    uwagi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2021-05-10 14:14:18
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    PP w

    > Tylko to jest zmiana maila,

    Który używany jest jako login.
    Potem podajesz hasło, a potem kod z SMS

    > pole loginu (nazwa użytkownika)

    Albo login albo nazwa użytkownika, zdecyduj się ;P
    Emil jak najbardziej jako login może służyć.

    Ja tam w każdym razie mam PZ od
    <cite>
    Data utworzenia 02-09-2016 08:23:30
    Data wygaśnięcia 08-05-2024 00:00:00
    Sposób utworzenia/ przedłużenia Przedłużenie ważności profilu zaufanego
    przez właściciela profilu
    </cite>

    Tylko raz w ZUS byłem, żeby założyć profil, a potem przy każdej wizycie
    przedłużam:

    <cite>
    Data utworzenia 02-09-2016 08:23:30
    Data wygaśnięcia 11-05-2024 00:00:00