  • 11. Data: 2021-05-07 11:08:24
    Temat: Re: melduje, że nawet bez infolinii ZMIENIŁEM login w Profilu Zaufanym. Udało się.
    Od: PP <p...@p...org.pl>

    W dniu 2021-04-15 o 22:35, Jestem Nowy pisze:
    > poniedziałek, 22 marca 2021 o 07:26:07 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):

    jak Ci się to udało?

  • 12. Data: 2021-05-07 12:58:25
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    PP w
    >:

    > jak Ci się to udało?

    Logujesz się starym "loginem", klikasz w odpowiednie miejsce, zmieniasz
    metodę z bankowego na SMS, potwierdzasz, autoryzujesz, zatwierdzasz,
    zmieniasz adres email (LOGIN), potwierdzasz, zatwierdzasz, autoryzujesz...

    Proste

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2021-05-07 13:35:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 07.05.2021 o 12:58, TomN pisze:
> [...]
    > metodę z bankowego na SMS, potwierdzasz, autoryzujesz, zatwierdzasz,
    > zmieniasz adres email (LOGIN), potwierdzasz, zatwierdzasz, autoryzujesz...

    No to email czy login?

    MJ

  • 14. Data: 2021-05-07 14:04:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 7 May 2021 13:35:39 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > No to email czy login?

    Można się identyfikować jednym i drugim.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2021-05-07 14:08:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 07.05.2021 o 14:04, Olin pisze:

    > Można się identyfikować jednym i drugim.

    Ja się nie pytam, czym identyfikować, tylko czy podana procedura zmienia
    email czy login (a może można i to i to zmienić)?

  • 16. Data: 2021-05-07 14:25:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 7 May 2021 14:08:48 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Ja się nie pytam, czym identyfikować, tylko czy podana procedura zmienia
    > email czy login (a może można i to i to zmienić)?

    Robiłem to 3-4 tygodnie temu, ale ZTCP możesz se ustawić, jak chcesz i
    login, i emalię.
    Najlepiej zaloguj się i sprawdź; tak będzie najszybciej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 17. Data: 2021-05-07 14:53:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 07.05.2021 o 14:25, Olin pisze:

    > Robiłem to 3-4 tygodnie temu, ale ZTCP możesz se ustawić, jak chcesz i
    > login, i emalię.
    > Najlepiej zaloguj się i sprawdź; tak będzie najszybciej.

    OK, dzięki, ja na razie nie potrzebuję, tak się włączyłem w wątek, bo
    może kiedyś...

    MJ

  • 18. Data: 2021-05-07 15:27:20
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 7 May 2021 14:53:49 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > ja na razie nie potrzebuję, tak się włączyłem w wątek, bo
    > może kiedyś...

    Najdalej za trzy lata, bo Profil Zaufany nie jest aktywny bezterminowo.
    Dostałem powiadomienie, że mój wygasa, a przy okazji zmieniłem emalię w
    ustawieniach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2021-05-07 15:35:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 07.05.2021 o 15:27, Olin pisze:

    > Najdalej za trzy lata, bo Profil Zaufany nie jest aktywny bezterminowo.
    > Dostałem powiadomienie, że mój wygasa, a przy okazji zmieniłem emalię w
    > ustawieniach.

    A co trzeba zrobić, żeby go odnowić?

    MJ

  • 20. Data: 2021-05-07 15:43:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 7 May 2021 15:35:04 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > A co trzeba zrobić, żeby go odnowić?

    To co pisał Tom N:
    "Logujesz się starym "loginem", klikasz w odpowiednie miejsce, zmieniasz
    metodę z bankowego na SMS, potwierdzasz, autoryzujesz, zatwierdzasz,
    zmieniasz adres email (LOGIN), potwierdzasz, zatwierdzasz, autoryzujesz..."

    Po którymś tam zatwierdzeniu i autoryzacji system wymięka i jest spokój na
    3 lata.