  • 1. Data: 2021-03-17 03:45:53
    Temat: naród się bogaci
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Chwilowy zwis internetu i poszedł cały dzień
    po 300zł za 20 minut do lekarza.

    Załapałem się na następny tydzień dopiero.

    Panie płemierze jak rzyć? Nie otake Polskę walczylyśmy!

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2021-03-17 12:02:57
    Temat: Re: naród się bogaci
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PiteR napisał(a) :
    > Chwilowy zwis internetu i poszedł cały dzień
    > po 300zł za 20 minut do lekarza.

    Aleosssoooochozzzziii?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2021-03-17 14:28:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6051e1db$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    user Zbynek Ltd. pisze tak:

    > Aleosssoooochozzzziii?

    naród się bogaci ;)

    Z jednej strony 500+ ma być na cały miesiąc.
    a tu takie 300+ ludzie wydają na 20 minut pogadania
    przez telefon. Cicha woda.

    Nie bogaćcie się tak szybko na tej zielonej wyspie
    bo na zachodzie nie nadanżam Was gonić ;)

  • 4. Data: 2021-03-18 01:03:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@1...0.0.1

    > Z jednej strony 500+ ma być na cały miesiąc.
    > a tu takie 300+ ludzie wydają na 20 minut
    > pogadania przez telefon. Cicha woda.

    Od kilkunastu lat płacę za telekomunikację niemal
    wyłącznie wtedy, gdy chcę -- niemal nic na siłę.
    Mam kilkanaście numerów GSM i cieszę się. :)
    Stacjonarny net w swym mieszkaniu ciągnę za free
    od mych rodziców via WiFi przez kilkaset metrów...

    300 złotych w tym tempie chyba by zapłacił po stu
    latach... ;) Nie narzekam na brak: mobilnego netu,
    minut czy SMSów... Nie narzekam też już na brak
    akumulatora w telefonie -- mogę słuchać muzyki
    ,,na świeżym powietrzu'' z Jutuby do woli!!

    Ogólnie -- wydaję coraz mniej od lat. :)
    Opłaty mieszkaniowe są najdroższe! [memu sercu?]
    Jak dobrze pójdzie, 300+ wydam za rok na roczne
    OC+Asistance trzynastoletniego Diesla dwulitrowego...

    Gdyby naprawdę wprowadzono w Polsce Gwarantowany Dochód
    Bezwarunkowy wysoki na ~1200 złotych (wolałbym uzależnienie
    tegoż dochodu od PKB per capita) gromadziłbym szmal i pytał
    trwożenie raz za razem -- GDZIE LOKOWAĆ?!

    Ale kto wie... Być może po wprowadzeniu takiego GDB masy
    ludzkie odeszłyby z ,,pracy'', przez co znalazłbym sobie
    płatne zajęcie i znów (jak wtedy, gdy Kościół mi nie pomagał)
    zarabiałbym kilka (do ośmiu) średnich krajowych, opłacając
    swymi podatkami GDB innych ludzi, co przyjmowałbym z radością...

    Na razie ograniczam swe wydatki i trwożnie spoglądam na zapasy
    mleka kupionego po 119 groszy w Biedronce -- pić za wiele nie
    mogę, bo mleko tuczy a terminy gonią... Mydło z Biedronki
    wyszło po ~78 groszy za litr... Też nieźle... Tyle tylko,
    że dużo tego mam...

    21 lat tamtemu (albo temu -- już zapomniałem, bo to bardzo
    dawno było) w 40 kolejnych dni wydałem 40 kpln na nic, co
    skrzętnie policzyłem... (bieżące wydatki, paliwo, jedzenie
    itp... nawet leków wówczas nie ćpałem tak, jak teraz...)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 5. Data: 2021-03-18 07:36:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-17-marca-2021 o 14:28, PiteR pisze:
    > a tu takie 300+ ludzie wydają na 20 minut pogadania
    > przez telefon.

    W XXI wieku w centralnej europie nie potrafisz sobie ogarnąć nolimitów u
    jakiegokolwiek operatora?

    Nie masz zasięgu? Mieszkasz w górach? Co Ci jest? ;-)

  • 6. Data: 2021-03-18 08:17:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    > W XXI wieku w centralnej europie nie potrafisz sobie ogarnąć nolimitów

    Ostrożnie z takimi argumentami. Jeszcze nie tak (no, 15 lat) jedyną
    możliwościa dostępu do internetu w kawałkach centrum W-wy był
    modem. Wiemm, bo mieszkałem i sie wkurzałem.

    > u jakiegokolwiek operatora?
    >
    > Nie masz zasięgu? Mieszkasz w górach? Co Ci jest? ;-)

    Mieć nolimit na telefonie, a szybko przekierować ruch na to różne
    sprawy.

    KJ

  • 7. Data: 2021-03-18 08:37:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Dalej nie wiemy jaki problem ma wątkotwórca.

    Może te 300 zł zapłacił za eporadę u prywatnego lekarza? ;)

  • 8. Data: 2021-03-18 12:00:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6053031f$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Dalej nie wiemy jaki problem ma wątkotwórca.
    >
    > Może te 300 zł zapłacił za eporadę u prywatnego lekarza? ;)

    Mam taki problem, że ludzi stać na eporadę za 300zł, znika ona jak
    świeże bułeczki i k. kolejka u jednego lekarza na którego poluję
    sięga dwa miesiące.

    To ile trzeba zapłacić żeby lekarz czekał na nas jak na hrabiów i
    merdał ogonem? 1000zł? Czy też nie i przyjdzie Bolek z hurtowni
    cementu i powie przebijam 1100zł.

    Siedzę w laboratorium i przychodzi jakiś Zenek otrzepuje cement z
    uniformu i mówi poprosze full badania krwi tak do 800zł. nosz k.

  • 9. Data: 2021-03-18 13:06:56
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    W dniu 18 mar 2021 o 08:17, Kamil Jońca pisze:

    > Mieć nolimit na telefonie, a szybko przekierować ruch
    > na to różne sprawy.

    Jakiż problem? U mnie to chwila. ;) Ale wpierw trzeba mieć ten
    nolimit na dwóch SIMkach i mieć w telefonie te dwie SIMki... ;)
    Dwie SIMki, dwóch różnych operatorów. Play, Fakt i Virgin -- to
    raczej był jeden operator; Orange i T-Mobile chyba kooperowały,
    więc być może jakoś tak: Polkomtel, Orange i Play?... Może czas
    najwyższy na trzykartowe smartfony?... Od razu bym postawił na
    cztery SIMki, najlepiej eSIMki...

    --

  • 10. Data: 2021-03-18 13:08:16
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    W dniu 18 mar 2021 o 08:37, _Master_ pisze:

    > Może te 300 zł zapłacił za eporadę u prywatnego lekarza? ;)

    Wg mnie lekarze biorą 200 zł za wizytę...

    --