  • Data: 2020-03-11 11:09:17
    Temat: zmian TOiP w banku PKOBP: pytanie o pułapki
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zauważyłem że pkobp kolejny raz coś pozmieniał w opłatach
    istnieje "konto za zero" założone do 29 lutego
    i odrębnie "konto za zero" założone od 1 marca

    warunek zwolnienia złagodzony (zamiast 300zł kartą jest dowolna kwota kartą ale
    trzeba 5x użyć karty)

    pytanie do osób które mają większe ode mnie doświadczenie w badaniu i analizowaniu
    taryfy op;at: czy w tym nie ma jakiegoś drugiego dna? zrobię 5 transakcji na 1,01 i
    będę zwolniony z opłaty? naprawdę?