  • Data: 2020-03-11 11:32:29
    Temat: Re: zmian TOiP w banku PKOBP: pytanie o pułapki
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 marca 2020 11:09:19 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:

    > pytanie do osób które mają większe ode mnie doświadczenie w badaniu i analizowaniu
    taryfy op;at: czy w tym nie ma jakiegoś drugiego dna? zrobię 5 transakcji na 1,01 i
    będę zwolniony z opłaty? naprawdę?

    A co się tak dziwisz, to jakaś szczególna łaska?
    W mBąku czy bnp od dawna masz zwolnienie za 1 transakcję miesięcznie, na dowolną
    sumę.
    W nest, idei czy getoucie w ogóle nie ma opłat.

    Oczywiście mówimy o skarbonce - wciąż ciągnie się w ogonie ofert, ale przynajmniej
    zbliżyła się do peletonu - co jest dobrą wiadomością, bo oznacza, że gorszej oferty
    żaden bank nie wprowadzi.

    A podobno - wg dość zniecierpliwionego skarbonkowego "konsultanta" telefonicznego -
    można sobie nawet tą taryfę zmienić samodzielnie w ST - tylko oczywiście trzeba tej
    opcji poszukać.

    Inna sprawa że miliony emerytów i tak tego nie zrobią i będą nadal dojeni - ale
    skarbonka będzie mogła pokazać, jaką to ma "super" ofertę dla młodych ;>