  • 1. Data: 2004-01-15 13:23:51
    Temat: Pomoge w platnosciach Paypal
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    Chetnie pomoge dokonac zakupu drobnych rzeczy na ebay.com lub ubid.com za
    drobna oplata. Posiadam konto na ebay.com, paypal oraz ubid.com. Jesli
    chcesz skorzystac.to prosze o kontakt ma email
    L...@e...net lub tel.501-705-816.

    P.S.
    Prosze sprawdzic moje feedback na ebay
    http://cgi2.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll?ViewFeedba
    ck&userid=lutek34

  • 2. Data: 2004-01-15 13:32:56
    Temat: Re: Pomoge w platnosciach Paypal
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Ebay" <L...@N...pl> napisał w wiadomości

    Andrzej Buse sie zainteresuje? Oczywiście zgłosiłeś działalnośc do US?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-01-15 16:43:54
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

    > Andrzej Buse sie zainteresuje? Oczywiście zgłosiłeś działalnośc do US?

    Powiedzmy że rozlicze się z tego w USA.

  • 4. Data: 2004-01-15 17:00:56
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Powiedzmy że rozlicze się z tego w USA.

    Uhmmm - następny "uczciwy" jakby go ktoś zapytał.

  • 5. Data: 2004-01-15 17:19:20
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Uhmmm - następny "uczciwy" jakby go ktoś zapytał.

    No cóż:-(
    Uczciwi umierają młodo, z głodu

  • 6. Data: 2004-01-15 17:58:31
    Od: "Andrzej Poninski" <a...@g...pl.nospam>

    > Powiedzmy że rozlicze się z tego w USA.

    Z pewnością:

    Andrzej Poninski, Gliwice
    mx[małpa]irc[kropek]pl pl.misc.samochody

  • 7. Data: 2004-01-15 18:55:48
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    "Andrzej Poninski" <a...@g...pl.nospam> wrote in message
    > Użytkownik "Ebay" <L...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z pewnością:
    >
    > Pozdrawiam

    Z czy ja gdzie kolwiek napisałem ze jestem w tej chwili w USA???
    Nie rozumiem wogóle waszych zawistnych pytań i spostrzeżeń.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-01-15 19:01:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Nie rozumiem wogóle waszych zawistnych pytań i spostrzeżeń.

    No właśnie w tym sęk, że nie rozumiesz.

  • 9. Data: 2004-01-15 20:24:01
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Ebay napisał:
> [...]
    > drobna oplata. Posiadam konto na ebay.com, paypal oraz ubid.com. Jesli
    > chcesz skorzystac.to prosze o kontakt ma email

    Wystawiasz faktury czy rachunki?
    Podasz nam swój numer NIP? W końcu oferta powinna jasno określać
    oferenta.... Bo jakbyś był podmiotem zagranicznym to przy imporcie usług
    płatnikiem VATu jest nabywca, a to strasznie dużo roboty jest....

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2004-01-15 21:02:11
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Ebay napisal/a:

    > Z czy ja gdzie kolwiek napisałem ze jestem w tej chwili w USA???
    > Nie rozumiem wogóle waszych zawistnych pytań i spostrzeżeń.

    więc ci wyjaśnię: puściłeś ogłoszenie na grupę dyskusyjną i strażnicy
    moralności wzięli cię w obroty, bo dzisiaj nic ciekawszego na grupie się nie
    dzieje. Tylko, że nie biorą pod uwagę, że przyłączając się do wątku powodują
    wieksze zaśmiecenie niż ty. Moja rekomendacja - dla ciebie - nie pisać
    więcej spamów, dla hiszpańskiej inkwizycji - złożyć donos na priva do
    stosownych instytucji i w chwilach posuchy na grupie odejść od kompa i zająć
    się czymś innym.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy