    From: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: zaświadczenie o spłacie kredytu - ile kosztuje?
    Date: Mon, 12 Sep 2011 22:27:42 +0200

    Spłaciłem kredyt wzięty w Deutsche Banku, więc udałem sie do placówki po
    zaświadczenie, że już nic nie zalegam.
    I dwa razy sie zdziwiłem:
    1. to jest płatne - 20 zł. I tak sie powinienem cieszyć, bo przy
    hipotecznym kosztuje 200 zł :D
    2. czekać trzeba na to do 2 tygodni (słownie dwa tygodnie) aż centrala
    przyśle.

    I teraz pytania:
    1. jak to jest w innych bankach? Czy ten DB jest jakiś wyjątkowo
    pazerny?
    2. co (oprócz braku pełnomocnictw przez sprzedawców w placówce)powoduje,
    że trzeba czekać do tych 2 tygodni? Specjalnie szkolonym profesjonalnym
    gołębiem pocztowym to przysyłają, czy jak? ;)

    jarek d.