  • Data: 2011-09-13 21:39:05
    Temat: Re: zaświadczenie o spłacie kredytu - ile kosztuje?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jarek d." <d...@w...tlen.pl> writes:

    > Ale jakiego haczyka? Kredyt spłaciłem przed terminem.
    > Żeby to zrobić skutecznie - musiałem przyjść do placówki, złożyć
    > pisemną dyspozycję, żeby mi precyzyjnie wyliczono, że na konkretny
    > dzień kapitał z odsetkami to będzie x zł i które to x zł
    > zabezpieczyłem na rachunku z którego spłacany jest kredyt.
    > I w tym konkretnym dniu, po zalogowaniu się na swoje konto w DB
    > serwisie www, stwierdziłem na podstronie "kredyty" pustkę. Więc chyba
    > spłaciłem.

    A kto ich tam wie. Raz oblicza, bedzie jakis wynik, czlowiek mysli ze
    splacil, a tu moze okazac sie, ze ktos sie pomylil, trzeba znow placic
    itd. Takie rzeczy sie zdazaja.
    Jak jest kwit od banku, to jest zdecydowanie trudniej. Klient moze
    zawsze powiedziec: nie mam potwierdzen, bo dostalem zaswiadczenie
    i tylko je przechowuje.
    --
    Krzysztof Halasa