  • Data: 2011-09-13 20:55:23
    Temat: Re: zaświadczenie o spłacie kredytu - ile kosztuje?
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Moze trzeba bylo dac im kwit z prosba o potwierdzenie sald :-)

    No może :)

    > Podejrzewam, ze musza sie upewnic czy rzeczywiscie nie ma w tym
    > jakiegos "haczyka". Jak ktos ma taki papier, to nieco trudniej cos od
    > niego wyciagnac.

    Ale jakiego haczyka? Kredyt spłaciłem przed terminem.
    Żeby to zrobić skutecznie - musiałem przyjść do placówki, złożyć pisemną
    dyspozycję, żeby mi precyzyjnie wyliczono, że na konkretny dzień kapitał
    z odsetkami to będzie x zł i które to x zł zabezpieczyłem na rachunku z
    którego spłacany jest kredyt.
    I w tym konkretnym dniu, po zalogowaniu się na swoje konto w DB serwisie
    www, stwierdziłem na podstronie "kredyty" pustkę. Więc chyba spłaciłem.

    Idąc tropem rozumowania banku - bank powinien sobie dać 2 tygodnie na
    wyliczenie, ile na ten konkretny dzień, w którym chcę wcześniej spłacić
    kredyt, będzie tego kapitału z odsetkami ;)
    Dobra, mniejsza z tym.

    jarek d.