  • Data: 2011-09-14 18:57:54
    Temat: Re: zaświadczenie o spłacie kredytu - ile kosztuje?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    jarek d. <d...@w...tlen.pl> wrote on 2011-09-13_22:55

    > No może :)

    > Ale jakiego haczyka? Kredyt spłaciłem przed terminem. Żeby to
    > zrobić skutecznie - musiałem przyjść do placówki, złożyć
    > pisemną dyspozycję, żeby mi precyzyjnie wyliczono, że na
    > konkretny dzień kapitał z odsetkami to będzie x zł i które to x
    > zł zabezpieczyłem na rachunku z którego spłacany jest kredyt. I
    > w tym konkretnym dniu, po zalogowaniu się na swoje konto w DB
    > serwisie www, stwierdziłem na podstronie "kredyty" pustkę.
    > Więc chyba spłaciłem.

    Lepiej było składając wypowiedzenie zażyczyć sobie wtym pismie,
    aby saldo zamknięcia rachunku przelali na wskazane konto i zrobić
    tak, aby faktycznie coś zostało. Wtedy fakt dokonania tego
    przelewu stanowiłby potwierdzenie (zwykle też w tytule bank
    podaje, że to saldo zamknięcia). W najgorszym razie w sądzie.

    witrak()