  • 1. Data: 2020-03-18 17:59:47
    Temat: Mnozenie kont
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    O dobra oferte na oszczednosci coraz trudniej ... ale co te banki
    maja, ze czesto promocja jest na nowy typ konta oszczednosciowego.

    Zalezy im na ilosci rachunkow, zeby sie pochwalic ?

    J.

  • 2. Data: 2020-03-18 20:19:11
    Temat: Re: Mnozenie kont
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.03.2020 o 17:59, J.F. pisze:
    > O dobra oferte na oszczednosci coraz trudniej ... ale co te banki maja,
    > ze czesto promocja jest na nowy typ konta oszczednosciowego.
    > Zalezy im na ilosci rachunkow, zeby sie pochwalic ?

    Wydaje mi się, że chodzi o to, by ludzie się w ogóle zainteresowali
    nowym produktem.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2020-03-19 06:35:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Wydaje mi się, że chodzi o to, by ludzie się w ogóle zainteresowali
    >nowym produktem.

    Ale w jakim sensie ?
    Nowe konto oszczednosciowe, ktore po promocji bedzie na 0.5% ?

    I klient konczy z kilkoma oszczednosciowymi ?

    J.