  • 1. Data: 2013-03-10 12:47:08
    Temat: zarobki w banku
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90442,13530120,B
    anki_radza_sobie_niezle___ich_pracownicy_gorzej.html
    #BoxBizTxt

    Czy ktoś mógłby potwierdzić, czy ta tabelka to prawda, czy jest grubo
    zaniżona?

    Zawsze myślałem, że w banku zarabia się więcej niż 1500 zł na rękę...

  • 2. Data: 2013-03-10 13:09:14
    Temat: Re: zarobki w banku
    Od: Joossef <g...@g...com>

    > Czy ktoś mógłby potwierdzić, czy ta tabelka to prawda, czy jest grubo
    > zaniżona?
    >
    > Zawsze myślałem, że w banku zarabia się więcej niż 1500 zł na rękę...

    Z autopsji (żona,ja i paru znajomych) zapewniam Cię, że zaniżone.
    Chyba, że rozmawiamy o "bankierach" z wysepek Eurobanku czy też innych
    dziwnobankowych wynalazków.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 3. Data: 2013-03-10 13:31:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 marca 2013 13:09:14 UTC+1 użytkownik Joossef napisał:
    > Z autopsji (żona,ja i paru znajomych) zapewniam Cię, że zaniżone.

    Może zależy od regionu.
    Na Pomorzu zarobki sa podobne jak w zestawieniu- bez premii motywacyjnych które
    bywają bardzo uznaniowe i nieregularne.

  • 4. Data: 2013-03-10 14:46:32
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 10.03.2013 o 13:31 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Może zależy od regionu.
    > Na Pomorzu zarobki sa podobne jak w zestawieniu- bez premii
    > motywacyjnych które bywają bardzo uznaniowe i nieregularne.

    Dużo zależy też od wielkości miasta, no i od wynegocjowanych warunków.
    Jeden bank, to samo stanowisko i różnica w wynagrodzeniu 600 netto.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 5. Data: 2013-03-10 15:18:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 marca 2013 14:46:32 UTC+1 użytkownik Joossef napisał:

    > Dużo zależy też od wielkości miasta, no i od wynegocjowanych warunków.
    >
    > Jeden bank, to samo stanowisko i różnica w wynagrodzeniu 600 netto.

    No i często się zdarza że nowozatrudniany pracownik ma podstawę wyższa od takiego z
    kilkuletnim stażem.

  • 6. Data: 2013-03-10 17:56:42
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 10.03.2013 o 15:18 Kris <k...@g...com> pisze:

    > No i często się zdarza że nowozatrudniany pracownik ma podstawę wyższa
    > od takiego z kilkuletnim stażem.

    Pokusiłbym się o stwierdzenie, że prawie zawsze :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 7. Data: 2013-03-10 23:34:37
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 05:31:18 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Może zależy od regionu.
    > Na Pomorzu zarobki sa podobne jak w zestawieniu- bez premii motywacyjnych które
    bywają bardzo uznaniowe i nieregularne.

    Czyli ile zarabia kasjer transakcyjny w:
    BZWBK ?
    CitiHandlowym - gdzie wymogiem jest komunikatywny angielski ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow3.php