  • 1. Data: 2013-03-09 16:46:58
    Temat: Przygoda z eurobankiem
    Od: Małamissss <m...@g...com>

    Wczoraj mi przyszło pisemko ze chca zerwac ze mna umowe bo mam konto
    fizyczne a prowadze działalnosc :) Wczesniej o tym nie było słowa.
    A konta firmowego nie maja.
    A niech tracą, przenosze się gdzies indziej

  • 2. Data: 2013-03-09 17:30:36
    Temat: Re: Przygoda z eurobankiem
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Małamissss" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Wczoraj mi przyszło pisemko ze chca zerwac ze mna umowe bo mam konto
    > fizyczne a prowadze działalnosc :) Wczesniej o tym nie było słowa.
    > A konta firmowego nie maja.
    > A niech tracą, przenosze się gdzies indziej

    Miałem podobną sytuację z Citibankiem ze 2 lata temu....... zadałem im
    pytanie czy na pewno mam przejść do innego banku bo ofert dostaję sporo i
    więcej tematu nie poruszali :)

  • 3. Data: 2013-04-02 12:22:35
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 09 Mar 2013 16:46:58 +0100, Małamissss <m...@g...com>
    wrote:

    >Wczoraj mi przyszło pisemko ze chca zerwac ze mna umowe bo mam konto
    >fizyczne a prowadze działalnosc :) Wczesniej o tym nie było słowa.

    "bo prowadzisz działalność", czy "bo płacisz zobowiązania wynikające z
    działalności gospodarczej przelewami z konta EB"?
    W sumie nawet to drugie zastrzeżenie jest chyba bez sensu, skoro nie
    mają oferty dla DG.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski