  • 1. Data: 2013-03-09 12:45:42
    Temat: Konto w GNB i 200zł na zakupy u merlina
    Od: osa <w...@p...fm>

    http://www.mydeal.pl/caly_kraj-rewelacyjne_konto_z_p
    rezentem-12806.html

    W skrócie:
    Zrób w sklepie internetowym Merlin.pl zakupy o wartości 200 zł na koszt
    Getin Online. Warunkiem otrzymania nagrody jest wpłacenie na Konto
    Perfekcyjne kwoty 1000 zł oraz wykonanie 2 transakcji kartą debetową
    wydaną do rachunku.

    Miesięczna opłata za prowadzenie Konta Perfekcyjnego wynosi 9,99 zł.
    Opłata nie jest pobierana pod warunkiem zasilenia rachunku kwotą min.
    1000 zł oraz wykonania kartą debetową transakcji bezgotówkowych o
    wartości min. 400 zł miesięcznie.

  • 2. Data: 2013-03-09 12:46:06
    Temat: Re: Konto w GNB i 200zł na zakupy u merlina
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-09 12:45, osa pisze:
> [...]
    > Opłata nie jest pobierana pod warunkiem zasilenia rachunku kwotą min.
    > 1000 zł oraz wykonania kartą debetową transakcji bezgotówkowych o

    Jeżeli Klient zdecyduje się na rozwiązanie umowy przed upływem 24
    miesięcy od jej zawarcia, jest zobligowany do zwrotu równowartości
    otrzymanej nagrody.

  • 3. Data: 2013-03-09 21:30:05
    Od: Benny <j...@g...com>

    Ale syf, ten mydeal to dno

  • 4. Data: 2013-03-10 09:20:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jeżeli Klient zdecyduje się na rozwiązanie umowy przed upływem 24
    > miesięcy od jej zawarcia, jest zobligowany do zwrotu równowartości
    > otrzymanej nagrody.

    ta oferta obowiązuje od listopada 2012....było już na grupie nie raz

    ps
    od nagrody trzeba zapłacić podatek, to tak na osłodę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-03-10 10:13:16
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > http://www.mydeal.pl/caly_kraj-rewelacyjne_konto_z_p
    rezentem-12806.html

    Po cholere dales linka do mydeal a nie do zrodla z (taka sama) oferta -
    getin banku?

  • 6. Data: 2013-03-10 10:22:03
    Temat: Re: Konto w GNB i 200z? na zakupy u merlina
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-03-10 10:13, Q pisze:
    rezentem-12806.html

    > Po cholere dales linka do mydeal a nie do zrodla z (taka sama) oferta -
    > getin banku?

    ma z tego punkty, kase czy cos podobnego?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2013-03-10 10:34:46
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-10 10:13, Q pisze:
    rezentem-12806.html

    > Po cholere dales linka do mydeal a nie do zrodla z (taka sama) oferta -
    > getin banku?

    a) bo znalazłem to na stronie mydeal
    b) bo nie zaglądam na stronę banku i nie znam strony 'źródła'

  • 8. Data: 2013-03-10 10:35:34
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 10:22:03 +0100, RobertS napisał(a):

    >>> http://www.mydeal.pl/caly_kraj-rewelacyjne_konto_z_p
    rezentem-12806.html
    > ma z tego punkty, kase czy cos podobnego?

    Nie wygląda toto na reflink. Chciałem zadać to samo pytanie, co Q.

    AK

  • 9. Data: 2013-03-10 10:38:37
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-10 10:22, RobertS pisze:

    > ma z tego punkty, kase czy cos podobnego?

    W widzisz w tym linku jakiś kod wskazujący na 'polecenie' oferty?
    Rozumiem, że sprzedawcy GNB patrząc na klienta widzą tylko prowizję jaką
    dostaną za wciśnięcie mu produktu jakiego on NIE potrzebuje, ale
    proponowałbym nie mierzyć wszystkich swoją miarą...

  • 10. Data: 2013-03-10 10:44:54
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-10 10:35, Andrzej Kubiak pisze:

    > Nie wygląda toto na reflink. Chciałem zadać to samo pytanie, co Q.

    a) bo znalazłem to na stronie mydeal
    b) bo nie zaglądam na stronę banku i nie znam strony 'źródła'
    c) nie widziałem wcześniej tej oferty ani w necie, ani na pbb

    Czyżby na pbb nie można już podawać takich ofert że nagle taki zmasowany
    atak za wklejenie linku do mydeal? Trzy niezadowolone osoby w ciągu 30
    minut...