  • 1. Data: 2013-03-09 23:20:14
    Temat: Jakie TFI bez prowizji?
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Może nie ta grupa, ale widzę że jesteście aktywni, a nie mogę znaleźć
    grupy inwestorów;)
    Czy znacie jakieś TFI poza BPH TFI które nie ma obecnie prowizji od
    zakupu i konwersji jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych ?

  • 2. Data: 2013-03-09 23:26:10
    Temat: Re: Jakie TFI bez prowizji?
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu sobota, 9 marca 2013 23:20:14 UTC+1 użytkownik xxx napisał:
> [...]
    >
    > Czy znacie jakieś TFI poza BPH TFI które nie ma obecnie prowizji od
    >
    > zakupu i konwersji jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych ?

    http://www.mbank.pl/inwestycje/supermarket-funduszy-
    inwestycyjnych/index.html

  • 3. Data: 2013-03-10 10:36:02
    Od: "PatronX.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > Czy znacie jakieś TFI poza BPH TFI które nie ma obecnie prowizji od zakupu
    > i konwersji jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych ?

    Polecam SFI mBanku, korzystam z niego od 2007 roku. Duży wybór funduszy, w
    tym, zagranicznych, w które inwestuję.
    http://www.patbank.pl/mbank/supermarket-funduszy-inw
    estycyjnych.html

    Jeśli chodzi o polskie akcji to zamiast funduszy wolę inwestować osobiście
    poprzez, dostępny również w mBanku, rachunek eMakler
    http://www.patbank.pl/mbank/emakler.html

  • 4. Data: 2013-03-10 11:33:34
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 10:36:02 +0100, PatronX.pl napisał(a):

> [...]
    > Jeśli chodzi o polskie akcji to zamiast funduszy wolę inwestować osobiście
    > poprzez, dostępny również w mBanku, rachunek eMakler

    Co tam, spamerze wiśniewski, mBank teraz najwyższą prowizyjkę daje?

    AK

  • 5. Data: 2013-03-10 13:54:27
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-10 11:33, Andrzej Kubiak pisze:
    > Co tam, spamerze wiśniewski, mBank teraz najwyższą prowizyjkę daje?

    Czy każdy kto na grupie napisze że jest z jakiegoś banku/usługi
    zadowolony będzie skutkowało atakiem na delikwenta? Czy na grupie można
    pisać o ofertach tylko źle, aby nie być posądzonym o jakieś niecne cele?
    Chyba coś przegapiłem...

  • 6. Data: 2013-03-10 16:03:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 13:54:27 +0100, osa napisał(a):

    > Czy każdy kto na grupie napisze że jest z jakiegoś banku/usługi
    > zadowolony będzie skutkowało atakiem na delikwenta?

    Nie.

    > Czy na grupie można
    > pisać o ofertach tylko źle, aby nie być posądzonym o jakieś niecne cele?

    Nie.

    > Chyba coś przegapiłem...

    Uhm. Działalność spamera wiśniewskiego.

    AK