  • 1. Data: 2014-02-05 12:13:52
    Temat: Citionline - jak założyć zlecenie stałe oraz jak je odwołać?
    Od: m...@g...com

    Witam
    Proszę o szybki instruktaż

    JAk w Citionline zrobić zlecenie stałe, czyli np. żeby każdego 25 miesiąca ściągali
    mi kwotę 25 zł na rzecz np. gazowni

    Grzebię grzebię i nie moge tego znależć

    gdzie to znaleźć i gdzie to będzie później widoczne

    Robiąc zakładkę Przelewy - Przelewy i zlecenia stałe otwiera mi się zakładka zwykłego
    przelewu - nie mozna natomiast ustalić zlecenia stałego

    Jak to zrobić?

  • 2. Data: 2014-02-05 12:16:10
    Od: m...@g...com

    natomiast robiąc przelewy-Przelewy z przyszłą datą wyskakuje BŁĄD i wywala w ogóle z
    systemu

  • 3. Data: 2014-02-05 15:37:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-02-05 12:13, m...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Robiąc zakładkę Przelewy - Przelewy i zlecenia stałe otwiera mi się zakładka
    zwykłego przelewu - nie mozna natomiast ustalić zlecenia stałego

    Pod polem z kwotą masz radiobutton Dzisiaj/Przyszła data/Ustaw zlecenie
    stałe
    Jak wybierzesz zlecenie to pojawiają się pola z częstotliwościa, datą
    początkową i końcową.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2014-02-06 08:39:04
    Od: m...@g...com

    Właśnie nie ma - gdzie ty to widzisz

    Pod polem z kwotą ma tylko Dzisiaj/Przyszła data

    ale nigdzie nie ma ustaw zlecenie

    Gdzie to masz

  • 5. Data: 2014-02-06 10:22:20
    Od: Pete <n...@n...com>