  • 1. Data: 2014-02-05 12:09:30
    Temat: Zbliża sie PIT-owanie czy czekać na PIT-y z banków???
    Od: m...@g...com

    Witam

    Ponieważ zbliża się PiT-owanie za 2013 r. (ja juz np. PIT-a od swojego pracodawcy
    dostałem, zona też) to chciałem zapytac czy musze oczekiwać PIT-ów *C bodajże z
    banków w których dostałem tzw. cash-back czy money-back.

    Resort finansów jednoznacznie stoi na stanowisku że sa to przychody z innych źródeł
    które trzeba wykazać w pozycji INNe

    No więc jak podejda czy podchodza do tego banki - nie będę przeciez dzwonił i pytał
    czy wystawią mi PIT-a a z drugiej strony nie chcę robić korekty zeznania

    Z tego co pamiętam wto w zeszłym roku otrzymywałem cash-backi z :

    MILLENIUM
    GETINONLINE
    EUROBANKU

    Czy czekacie i spodziewacie się jakiegos PIT-a?

  • 2. Data: 2014-02-05 12:29:04
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 5 lutego 2014 12:09:30 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> [...]
    >
    > GETINONLINE
    >
    > EUROBANKU
    >

    > Czy czekacie i spodziewacie się jakiegos PIT-a?

    Na dowód interpelacja poselska i stanowisko Ministra Finansów:

    http://sejmometr.pl/sejm_interpelacje/17975

    http://sejmometr.pl/sejm_interpelacje/17975?t=40479

  • 3. Data: 2014-02-05 14:54:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> d...@g...co

    > Czy czekacie i spodziewacie się jakiegos PIT-a?

    : Na dowód interpelacja poselska i stanowisko Ministra Finansów:

    : http://sejmometr.pl/sejm_interpelacje/17975

    : http://sejmometr.pl/sejm_interpelacje/17975?t=40479

    Ale chyba zawsze są jakieś koszty uzyskania przychodu
    i zawsze są jakieś kwoty zwolnione od opodatkowania,
    przez co drobiazgi niekoniecznie dają opodatkowanie
    większe niż zero. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'