  • 1. Data: 2016-06-22 22:56:10
    Temat: zamknięcie konta BZWBK bez wizyty w placówce
    Od: n...@p...pl

    czy jest w ogóle możliwe? czy koniecznie trzeba
    dreptać do placówki?

    czy jest na grupie ktoś kto skutecznie zamknął
    konto BZWBK ale NIE odwiedził w tym celu placówki?

  • 2. Data: 2016-06-23 01:33:39
    Temat: Re: zamknięcie konta BZWBK bez wizyty w placówce
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 6/22/2016 3:56 PM, n...@p...pl wrote:
    > czy jest w ogóle możliwe? czy koniecznie trzeba
    > dreptać do placówki?
    >
    > czy jest na grupie ktoś kto skutecznie zamknął
    > konto BZWBK ale NIE odwiedził w tym celu placówki?

    Kazde konto da sie zamknac bez wizyty.
    Piszesz wypowiedzenie umowy o prowadzenie rachunku i wysyłasz na adres
    banku.

  • 3. Data: 2016-06-23 02:45:16
    Od: n...@p...pl

    > Kazde konto da sie zamknac bez wizyty.
    > Piszesz wypowiedzenie umowy o prowadzenie rachunku i wysyłasz na adres
    > banku.

    ale banki upierają się że to musi być na ich formularzu

  • 4. Data: 2016-06-23 05:01:14
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    n...@p...pl writes:

    > ale banki upierają się że to musi być na ich formularzu

    Że jak?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    The only disadvantage I see is that it would force everyone to get Perl.

  • 5. Data: 2016-06-23 14:41:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 6...@g...co

    > Kazde konto da sie zamknac bez wizyty.
    > Piszesz wypowiedzenie umowy o prowadzenie rachunku i wysyłasz na adres
    > banku.

    : ale banki upierają się że to musi być na ich formularzu

    Nie upierają -- nie mogą upierać się, ale i co
    z tego, skoro nie zawsze jest to skuteczne?

    Ktoś z tej grupy ponoć zamykał tak takie konto via net.

    -=-

    BTW wypowiedzeń q pamięci -- dziś wypowiedziałem kredytówkę Sygmy Paribasu BGZ.
    Mnie te kredytówki odpowiadają. :) Teraz chyba można dostać tylko 5 dych za
    wydanie 200 pln.

    Przypominam o kotecku:

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=7wsBX8Sx&cr=geFHiy
    Z6&s=XPR7P2Hl
    8 dych ode mnie w razie czego i 100 pln od banku

  • 6. Data: 2016-06-23 17:03:50
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 6/22/2016 7:45 PM, n...@p...pl wrote:

    > ale banki upierają się że to musi być na ich formularzu

    no to niech sie upierają. nie ma to zadnego znaczenia.