  • 1. Data: 2016-06-23 11:22:37
    Temat: mBank KK i ubezpieczenie turystyczne
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Wydawało mi się, że standardowa KK mBanku ma coś takiego, że jak wyjeżdżając
    samochodem za granicę zatankuję płacąc karta to jest jakieś ubezpieczenie
    turystyczne. Chciałem wczoraj znaleźć warunki i jakoś mi się nie udało.

    Czy prawidłowa diagnoza jest taka: "Masz rację, wydawało Ci się", czy może
    jednak coś jest, tylko jestem ślepy.
    P.G.

  • 2. Data: 2016-06-23 11:34:40
    Temat: Re: mBank KK i ubezpieczenie turystyczne
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Pewnie było, ale się zmyło - po rekomendacji KNF w zeszłym roku prawie wszędzie
    ubezpieczenia dołączane do KK poszły pod nóż.
    Zapewnie nie bez wpływu było też obcięcie IF - w końcu z czego trzeba tą składkę
    zapłacić, nawet w hurtowej cenie.

  • 3. Data: 2016-06-23 15:22:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Czy prawidłowa diagnoza jest taka: "Masz rację, wydawało Ci się", czy
    >może jednak coś jest, tylko jestem ślepy.

    Wydaje mi sie, ze "wydawalo Ci sie".

    Mbank oferuje rozne ubezpieczenia turystyczne, oraz ... karty owszem,
    oferowaly cos takiego, ale to raczej jak za wyjazd, tzn za wycieczke
    czy lot zaplaciles karta, to jakies tam ubezpieczenie bylo. Za benzyne
    nie.

    https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/ubezpiecze
    nia/dla-posiadaczy-kart-bankowych/ubezpieczenie-podr
    ozne/#/dlaczego-warto/

    P.S. a moze i nie wydawalo
    https://www.mbank.pl/forum/watek,996173,ubezpieczeni
    e-bezpieczna-podroz,1.html

    Tym niemniej - za darmo, to tylko po mordzie mozna dostac, a za 4 zl
    wiele bym sie nie spodziewal :-)

    J.