  • 1. Data: 2016-06-21 18:59:34
    Temat: wisienki 100zł za rejestrację prepaida
    Od: n...@p...pl

    słyszałem że podobno jakaś sieć komórkowa
    płaci 100zł za rejestrację prepaida.

    nie wiem która, nie wiem na czym polega
    to rzekome "płacenie", ale zainteresowało
    mnie to...

    czy ktoś z tutejszych wisienkowiczów zna
    temat i zna szczegóły promocji?!

  • 2. Data: 2016-06-21 19:27:54
    Temat: Re: wisienki 100zł za rejestrację prepaida
    Od: mk <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 18:59:36 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:

    > czy ktoś z tutejszych wisienkowiczów zna
    > temat i zna szczegóły promocji?!

    W Play za rejestracje nr otrzymujesz 100 zł na rozmowy i smsy.

  • 3. Data: 2016-06-21 19:40:57
    Od: n...@p...pl

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 19:27:58 UTC+2 użytkownik mk napisał:

    > W Play za rejestracje nr otrzymujesz 100 zł na rozmowy i smsy.

    na koncie dodatkowym czy na głównym?

  • 4. Data: 2016-06-21 20:10:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-21 o 19:40, n...@p...pl pisze:

    > na koncie dodatkowym czy na głównym?

    Dodatkowym.
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play-bonusy-za-re
    jestracje-numeru-na-karte,2,3,36314.html

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-06-21 22:55:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 19:27:58 UTC+2 użytkownik mk napisał:

    > W Play za rejestracje nr otrzymujesz 100 zł na rozmowy i smsy.

    Nic tylko kupować prepaidy rejestrować a stowy na premium sms w połowie odzyskać;)

  • 6. Data: 2016-06-21 22:56:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-21 o 22:55, Kris pisze:

    > Nic tylko kupować prepaidy rejestrować a stowy na premium sms w połowie odzyskać;)

    Nie da się.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2016-06-21 23:50:54
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Nie da się.

    Ja dostałem 500 zł bonusu. Telefon od dawna zarejestrowany.

    Środki bonusowe są ważne 30 dni, ale dość łatwo kosztem 2,5 zł na
    miesiąc daje się tą ważność wydłużać.

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2016-06-22 07:56:53
    Od: n...@p...pl

    > Środki bonusowe są ważne 30 dni, ale dość łatwo kosztem 2,5 zł na
    > miesiąc daje się tą ważność wydłużać.

    w jaki sposób można przedłużać ten bonus?

  • 9. Data: 2016-06-22 09:55:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-22 o 07:56, n...@p...pl pisze:

    > w jaki sposób można przedłużać ten bonus?

    Nawet bez kosztu 2,5zł. Po prostu doładowując przez fb lub
    doladowania.play.pl dostaje się 15% więcej na konto bonusowe. Zatem
    ładujesz za 5zł, dostajesz 0,75zł na konto bonusowe i całe konto
    bonusowe (łącznie z tymi setkami) jest przedłużane o 30 dni.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-06-22 12:23:47
    Od: n...@p...pl

> [...]
    > ładujesz za 5zł, dostajesz 0,75zł na konto bonusowe i całe konto
    > bonusowe (łącznie z tymi setkami) jest przedłużane o 30 dni.

    przechodząc do play z zarejestrowanym nr dostajemy 60zł za przeniesienie
    czy jest jakiś sposób aby otrzymać i 100zł za rejestracje i 60zł bunusa
    za przeniesienie?

    druga sprawa: od kiedy dają te 15% za doladowania.play.pl? Ja zawsze
    doładowuję z tej strony i nigdy 0,75zł nie otrzymałem: co robię nie tak?