  • 1. Data: 2016-06-22 22:22:48
    Temat: czy VW bank oferuje firmowe rachunki dodatkowe?
    Od: n...@p...pl

    przeglądam ich toip i widzę że dla nich "oczywiste"
    jest że klient firmowy posiada tylko jeden rachunek.

    a może się mylę? może da się założyć dodatkowy firmowy?

  • 2. Data: 2016-06-23 10:51:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Chyba jedynie "plus konto biznes", czyli oszczędnościowy z jednym darmowym przelewem
    w miesiącu.
    Ale taki brak to cecha nie tylko tej popierdółki, "firmowym" się za bardzo nie
    przyglądałem, ale z "prywatnych" to mBąk pozwala założyć 10 ROR, a db 2 - w tym jeden
    to "pomocniczy" i nie możesz do niego dostać debetówki, nawet jakbyś chciał (w mBąku
    można dostać do każdego RORu, ale jedynie do pierwszego RORu danego rodzaju - co po
    ostatnim uproszczeniu oferty przestaje mieć własności wyjścia awaryjnego - wydanie
    karty jest bezpłatne).
    W VW drugiego ROR chyba nie założysz, w citku chyba też nie - może ew. jeśli jedno to
    citikonto, drugie citipriority a trzecie citigold ;P
    Inne nie wiem - sprawdzał ktoś ?

  • 3. Data: 2016-06-23 11:24:58
    Od: klaus <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > W VW drugiego ROR chyba nie założysz, w citku chyba też nie - może ew. jeśli jedno
    to citikonto, drugie citipriority a trzecie citigold ;P

    Do płatności masowych są oddzielne produkty. W standardowej ofercie
    raczej rzadko oferowane (o ile w ogóle).