  • 1. Data: 2002-11-23 23:16:11
    Temat: zalczniki do umowy w fortisie
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    helou,

    chce zamknac konto w fortisie, tylko sobie przypomnialem, ze oni mi przy
    podpisywaniu umowy (dziwna zreszta forme miala), nie dostarczyli ani umowy,
    ani cennika (do czego zdaje sie zobowiazuje kc);
    przegrzebalem pobieznie ich site i tez nie widze umowy;
    chce to rozwiazac jak najbardziej bezbolesnie dla mnie i najchetniej
    wyslalbym im poczte wewnetrzna z dyspozycja zamkniecia - czy to przejdzie? w
    koncu jest to korespondencja opatrzona podpisem certyfikowanym;

    fortisowi na razie dziekujemy - ide do inteligo, zalezy mi na wyplatach za
    free, a tam gdzie pracuje, tylko taki bankomat jest; ciekawe, jak mnie
    inteligo przywita ponownie ;)

    pzdr.

    p.