  • 1. Data: 2002-11-23 18:50:29
    Temat: Zakup JU Unikorony przez internet?
    Od: "Figaro" <f...@s...pl>

    Na stronie główniej Union-Investment pisze:

    cyt.: Jeśli masz już otwarty rejestr w UniKorona Obligacje FIO, wystarczy
    że wpłacisz na niego dodatkowe środki. Jeśli nie masz rejestru w tym
    funduszu, możesz go otworzyć w Punktach Obsługi Klienta (POK) na terenie
    całego kraju, a także przez internet (stosowne informacje w sekcji
    ,,Transakcje" na naszej stronie).

    Powiedzmy że chcę tam załozyć rejestr. Otwieram tę zakładkę "Transakcje" i
    co widzę:

    cyt.: W niedalekiej przyszłości umożliwimy także zawieranie transakcji przez
    internet.

    No to można czy nie można założyć rejestr w Unikoronie drogą internetową?

  • 2. Data: 2002-11-23 19:45:53
    Temat: Re: Zakup JU Unikorony przez internet?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "Figaro" <f...@s...pl> wrote in message
    [..]
    > No to można czy nie można założyć rejestr w Unikoronie drogą internetową?

    UI ma niezłę wyniki ale koszmarną stronę gdzie nie udało mi się doszukać
    archiwum notowań.
    Założyć rejestr można, może ale nie do końca, chyba szybciej i prościej
    pofatygować się do DM.
    Zobacz: http://www.union-investment.pl/transakcje/rejestr/in
    dex.html

    Wg. informacji na www.ofi.pl UI, Pioneer i ING mają też wkrótce zaoferować
    transakcję on-line za ich pośrednictwem.

    TomekD

  • 3. Data: 2002-11-23 21:04:13
    Od: m@rkop <m...@p...pl>

    On Sat, 23 Nov 2002 19:50:29 +0100, Figaro wrote:

    > No to można czy nie można założyć rejestr w Unikoronie drogą internetową?

    Sciagasz z ich strony formularz zlecenia otwarcia rejestru, drukujesz w
    pdf, wypelniasz, kserujesz strony DO ze zdjeciem, wysylasz. Po pewnym
    czasie przelewasz kase.
    Niestety przy pomocy internetu na razie otworzyc rejestru nie da rady :(

    --
    Pozdrawiam,
    m@rkop

  • 4. Data: 2002-11-23 21:41:28
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aroiiu$n0o$1@news.tpi.pl, Figaro wrote:

    > cyt.: W niedalekiej przyszłości umożliwimy także zawieranie
    > transakcji przez internet.
    >
    > No to można czy nie można założyć rejestr w Unikoronie drogą
    > internetową?

    Nie - to samo w 2001, drukuj i wysyłaj - bardzo sprawnie to przetwarzają,
    potem przelewasz z domu i działa OK.

  • 5. Data: 2002-11-23 21:42:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arolst$8vs$1@news.tpi.pl, TomekD wrote:

    > UI ma niezłę wyniki ale koszmarną stronę gdzie nie udało mi się
    > doszukać archiwum notowań.
    Oszczędzają na tym - dlatego lepsza stopa zwrotu ;P

    > Założyć rejestr można, może ale nie do końca, chyba szybciej i
    > prościej pofatygować się do DM.

    Oj nie polecam. Lepiej samodzielnie wypełnić i wysłać.