  • 1. Data: 2002-11-23 11:24:04
    Temat: PlusGSM - Polcenie zapłaty z rachunku ROR innego właściciela...
    Od: "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl>

    mija 4 tydzień "walki" o płacenie na telefon zarejestrowany na żonę z mojego
    ROR ...
    jak na razie 3 konsultant dzwoniący z działu windykacji twierdzi, że nie da
    się tego zrealizować w takiej formie
    najciekawsze jest to, że do banku już zaniosłem formularz i go przyjęli :)))
    i druga ciekawostka, to nie chcą przesłać odpowiedzi na piśmie z Polkomtela,
    że się nie da :)

    na razie umówiony jestem na poniedziałek na kolejny telefon w którym uzyskam
    informację czy to zrobią czy otrzymam pisemną odmowę
    szczerze mówiąc w pierwszym tygodniu zależało mi na realizacji tego PZ (w
    końcu 500 punktów w programie 5plus nie dostaje się codziennie:)
    ale teraz to dla samej zasady się z nimi sprzeczam -bo skoro się nie da to
    jaki problem, aby napisać to i podpisać się nazwiskiem ?

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-11-23 11:34:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > mija 4 tydzień "walki" o płacenie na telefon zarejestrowany na żonę z
    mojego
    > ROR ...

    Hehe... ja wyslalem 2 tygodnie temu TPSie DD za telefon ktory nie jest
    zapisany na mnie. zobaczymy co z tego wyniknie ;).

    Maciej

  • 3. Data: 2002-11-23 11:51:52
    Od: "paulos23" <p...@N...gazeta.pl>

    Ja też miałem przygodę z Plusem i PZ. Miałem telefon zarejestrowany na
    dziadka i PZ z mojego konta w ING. Chciałem zmienić rachunek z którego
    będzie pobierana należność w ramach PZ na multibankowe Jestem, wysłałem
    upoważnienia (odwołanie starego, aktywacja nowego) i... zadzwonił konsultant
    z działu windykacji z tekstem: "TO PANU TO DO TEJ PORY DZIAŁAŁO?!?!"

  • 4. Data: 2002-11-23 11:56:16
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arnq4n$ko0$1@news.gazeta.pl, paulos23 wrote:

    > zadzwonił konsultant z działu windykacji z tekstem: "TO PANU TO DO
    > TEJ PORY DZIAŁAŁO?!?!"

    No dobrze; a co w tej kwestii mówi porozumienie o poleceniu zapłaty?

  • 5. Data: 2002-11-23 12:04:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No dobrze; a co w tej kwestii mówi porozumienie o poleceniu zapłaty?

    Masz chyba na mysli ZARZĄDZENIE PREZESA NBP
    http://www.nbp.pl/aktyprawne/akty_prawne%5C008.html

    Maciej

  • 6. Data: 2002-11-23 12:33:10
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:arnqv3$8q1$1@news.tpi.pl, MK wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:arnqdn$jgg$1@topaz.icpnet.pl...

    > Masz chyba na mysli ZARZĄDZENIE PREZESA NBP
    > http://www.nbp.pl/aktyprawne/akty_prawne%5C008.html

    Tak :)
    Mam na myśli uregulowanie prawne, które stoi u podstaw Polecenia Zapłaty,
    jakkolwiek się ono nazywa.

  • 7. Data: 2002-11-23 13:40:28
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    > mija 4 tydzień "walki" o płacenie na telefon zarejestrowany na żonę z
    mojego
    > ROR ...

    W PKO BP nie robili problemow, ze jest polecenie zaplaty za telefon na inna
    osobe niz konto.

    --

    Kazimierz
    GG1213856

    Composed by Mailer Signature (http://www.unusualworks.com)

  • 8. Data: 2002-11-23 14:30:01
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > wysłałem upoważnienia (odwołanie starego, aktywacja nowego) i...
    > zadzwonił konsultant z działu windykacji z tekstem: "TO PANU TO DO

    Jest to ewidentny brak checi ze strony Polkomtela. KIR tez sie wyrazil, ze
    nic im do tego. TEZ walcze dalej :-)

    M.

  • 9. Data: 2002-11-23 18:07:44
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    > mija 4 tydzień "walki" o płacenie na telefon zarejestrowany na żonę z
    mojego
    > ROR ...

    widzę, że walczysz dalej. Należy życzyć powodzenia. Plus jest jedyną firmą,
    w której jak widzę są z tym problemy. Od czasu naszej "ostatniej rozmowy"
    założyłem kolejne polecenia zapłaty, zpoza Plusa oc zywiście.

    Stryket

  • 10. Data: 2002-11-23 20:35:24
    Od: "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl>

    "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl> wrote in message
> [...]
    > w której jak widzę są z tym problemy. Od czasu naszej "ostatniej rozmowy"
    > założyłem kolejne polecenia zapłaty, zpoza Plusa oc zywiście.

    a podstawowy problem jest taki, że system informatyczny Plusa jest tak
    skonstruowany, że ma jedno pole na imie i nazwisko klienta, które jest
    wysyłane z numerem rachunku i identyfikatorem klienta do innego banku

    i dlatego mają problem jak wpisać PZ z moim imieniem i nazwiskiem (bo bez
    mojego nazwiska i imienia ELIXIR najprawdopodobniej odrzuci transakcję i na
    to nie ma wpływu ani plus ani nikt inny)
    nie potrafią (albo boją się) swojemu bankowi podać mojego nazwiska jako
    właściciela nie mojego telefonu

    zobaczymy co mi powiedzą w poniedziałek

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski