  • 1. Data: 2005-06-23 21:01:27
    Temat: Gotówka, karta czy kciuk?
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...pl>

    Zapraszam do zapoznania się z nowatorską formą
    płatności bezgotówkowych, przy pomocy kciuka:
    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1820

    a następnie do ankiety - w jaki sposób chciałbyś płacić w przyszłości
    http://kartyonline.pl/anki.php?ran=61

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl

  • 2. Data: 2005-06-23 21:54:50
    Temat: Re: Gotówka, karta czy kciuk?
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:d9f86q$5t8$1@news.onet.pl grupowicz Karol Żwiruk napisał:

    > Zapraszam do zapoznania się z nowatorską formą
    > płatności bezgotówkowych, przy pomocy kciuka:
    > http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1820

    Chodzi o samo urządzenie chyba ?
    Bo artykuł jest utrzymany w takim tonie, że to p. Sławomir wymyślił, a
    dokonania całego świata w tej dziedzinie identyfikacji po palcach od 1684 r
    (1888 r -
    sir Francis Galton wymyslił sposób porównywania odcisków, 1899 - pierwsza
    klasyfikacja) to pies :-)

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2005-06-24 06:35:47
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Karol Żwiruk napisał(a):
> [...]
    > http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1820
    >
    > a następnie do ankiety - w jaki sposób chciałbyś płacić w przyszłości

    Ostatnio na Discovery leciał jakiś program, w którym mówili że
    identyfikacja po liniach papilarnych jest o wiele bardziej zawodna niż
    się wcześniej wydawało...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2005-06-24 06:55:37
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Karol Żwiruk wrote:
> [...]
    > płatności bezgotówkowych, przy pomocy kciuka:
    > http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1820
    >
    > a następnie do ankiety - w jaki sposób chciałbyś płacić w

    Polecam "Limes Inferior" Janusza A. Zajdla.

    MichalL

  • 5. Data: 2005-06-24 08:20:29
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Zapraszam do zapoznania się z nowatorską formą
    > płatności bezgotówkowych, przy pomocy kciuka:
    > http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1820

    jeszcze czego bank chcialby sie dowodziec o klientach ? Odcisk kciuka,
    niedlugo skan teczowki i kod DNA...? Banki i tak maja za duzo informacji o
    klientach.

    D.

  • 6. Data: 2005-06-29 16:27:26
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> writes:

    > Ostatnio na Discovery leciał jakiś program, w którym mówili że
    > identyfikacja po liniach papilarnych jest o wiele bardziej zawodna niż
    > się wcześniej wydawało...

    Jeszcze bardziej? To juz chyba niemozliwe.
    --
    Krzysztof Halasa