  • 1. Data: 2005-06-23 21:06:41
    Temat: Re: Odgrzeję temat, W czym haczyk?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bardzo preferencyjne warunki, warto się temu przyjrzeć bardziej.

    Ty tutaj służbowo ;-)) ? Bo cos ostatnio BOŚia pełno na grupie ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 2. Data: 2005-06-23 21:07:39
    Temat: Odgrzeję temat, W czym haczyk?
    Od: " muklo" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Proszę o info od osób które mają ten kredyt.
    Bardzo preferencyjne warunki, warto się temu przyjrzeć bardziej.

  • 3. Data: 2005-06-23 21:08:33
    Temat: Wybaczcie. Coś ne zadziałało jak trzeba. Przepraszam.
    Od: " muklo" <m...@g...pl>

    n/a

  • 4. Data: 2005-06-23 21:12:07
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Ty tutaj służbowo ;-)) ? Bo cos ostatnio BOŚia pełno na grupie ;-)

    Absolutnie nie.
    Jestem bardzo podejrzyliwie nastawiony do tego kredytu.
    A nie znalazłem jakiegoś zniechęcającego konkretu.
    Bank daje na prawdę preferencyjne warunki i jak tu się nie dziwić i
    zastanawiać.. Może ktoś się naciął .. sam nie wiem.

    W sumie mogłem uważniej poszukać na liście w temacie.

  • 5. Data: 2005-06-23 21:55:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 23 czerwca 2005 23:07, gdy muklo napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Proszę o info od osób które mają ten kredyt.

    Któren?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2005-06-24 01:57:19
    Od: maHo <m...@p...net>

    muklo wrote:
    > Proszę o info od osób które mają ten kredyt.
    > Bardzo preferencyjne warunki, warto się temu przyjrzeć bardziej.

    ale o tssso choci?

    pozdrav

    maHo