  • 1. Data: 2005-10-18 09:09:51
    Temat: zakladanie konta w mBanku - sa jakies promocje?
    Od: Michal M <w...@...pl>

    Witam,
    Czy aktualnie sa dostepne jakies promocje w ktorych osoba zakladajaca konto w
    mBanku i/lub polecajaca dostaje jakas gotowke?
    Pytam gdyz chyba udalo mi sie namowic wreszcie zone na zalozenie konta.
    Chodzi mi o cos w stylu stalej promocji bankiera w ktorej po zalozeniu konta w
    inteligo (i spelnieniu prostych warunkow) dostaje sie 50zl na konto.
    Acha - nie interesuja mnie promocje z allegro w stylu 20zl na prowizje albo
    500pktow payback (gdyz konto w allegro mam od dawna a zona nie ma i nie bedzie
    miec).
    No i oczywiscie pytanie dotyczy tylko mBanku.
    Jak ktos zna, tajny lub jawny link promocyjny to prosze o podeslanie.

    Pozdrawiam,
    Michal