  • 1. Data: 2005-10-18 07:31:19
    Temat: Zadzwoniłem do Eurobanku...
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam,

    zadzwoniłem, i nie mogłem powstrzymać się od śmiechu.

    Zadzwoniłem zwabiony 100 PLN, które w reklamie dają o każdego kredytu. Cóż, 100
    PLN piechotą nie chodzi, z żoną po 100 i mamy wózek dla malucha ;-)
    A oddamy kasę w zasadzie od razu - po co kredyt.

    Faktycznie, dają stówę, trzeba tylko regularnie spłacać kredyt - niespecjalnie
    wygórowany wymóg.

    Minimalny okres kredytu - 3 miesiące, super, minimalny kredyt - 500 PLN,
    świetnie.

    I teraz - uwaga, UWAGA!!!.
    Konsultantka wyliczyła ratę miesięczną (przypomnę - 500 PLN na 3 miesiące) na...

    na..
    ..
    .

    219 PLN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    to daje ponad 140% rocznie, a ponad 30% na 3 miesiące!!!!

    Po prostu lichwa, nic innego.

    Oczywiście zacząłem się śmiać, Pani niezrażona tłumaczyła, że na tym polega
    kredyt - oddaje się więcej niż pożycza. Hehe, niezła była.

    A dla szefów Eurobanku - na pytanie 'Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić'
    odpowiadam:

    OBNIŻYĆ QRWA OPROCENTOWANIE

    pzdr,
    Grzesiek

  • 2. Data: 2005-10-18 08:13:47
    Temat: Re: Zadzwoniłem do Eurobanku...
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    g...@p...onet.pl wrote:
    > 219 PLN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > to daje ponad 140% rocznie, a ponad 30% na 3 miesiące!!!!
    >
    > Po prostu lichwa, nic innego.

    Jakbyś od tego odjął tą "promocyjną" stówę to zostaje 57 zł odsetek za
    trzy miesiące (ok. 10% za 3 miesiące), czyli kredyt ląduje w okolicach
    oprocentowania kart kredytowych (choć to i tak pierońsko dużo). A! No i
    weź pod uwagę, że to odsetki od 600zł (500zł kredytu + 100zł "za friko").

    reik.

    PS. Chyba nie sądziłeś, że dostaniesz coś od banku za darmo? ;-)

  • 3. Data: 2005-10-18 08:15:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-18 09:31, osobnik podający się za
    g...@p...onet.pl, śmiał stwierdzić, iż:

    > A dla szefów Eurobanku - na pytanie 'Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić'
    > odpowiadam:
    >
    > OBNIŻYĆ QRWA OPROCENTOWANIE

    Przecież nikt Ci nie kazał brać kredytu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2005-10-18 08:33:52
    Od: g...@p...onet.pl

    > Dnia 2005-10-18 09:31, osobnik podający się za
    > g...@p...onet.pl, śmiał stwierdzić, iż:

    > Przecież nikt Ci nie kazał brać kredytu.

    Przecież go nie wziąłem - dziwię się, że to właśnie ich atrakcyjna oferta.
    Jeśli ta jest promocyjna, to boję się pomyśleć jaka jest standardowa.

    Póki co - omijać będę bardzo szerokim łukiem.

    Grzesiek

  • 5. Data: 2005-10-18 15:21:20
    Od: "Marcin" <...@...a>

    > Przecież go nie wziąłem - dziwię się, że to właśnie ich atrakcyjna oferta.
    > Jeśli ta jest promocyjna, to boję się pomyśleć jaka jest standardowa.

    popelniasz jeden zasadniczy blad - umiesz liczyc i wiesz co to jest
    oprocentowanie. Stawiam za pewnik, ze 60% ludnosci w tym kraju
    nie umie liczyc a 20% z tych co nie umie chetnie ten kredyt wezmie.
    Bardzo dobra oferta - dla banku, zarobia jak trzeba.

    M.