  • 1. Data: 2005-10-18 09:26:38
    Temat: Fundusze w CO Multi i SFI mBanku
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    Witam Grupowiczów,

    mam konta w Multibanku i mBanku. W Multi zainwestowałem pewną kwotę w
    fundusze. Czy jeżeli w mBanku zakupię jakieś fundusze w SFI, to będę
    również widział jendostki zakupione wMulti?

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R.
    Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 2. Data: 2005-10-18 09:36:24
    Temat: Re: Fundusze w CO Multi i SFI mBanku
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    > Witam Grupowiczów,
    >
    > mam konta w Multibanku i mBanku. W Multi zainwestowałem pewną kwotę w
    > fundusze. Czy jeżeli w mBanku zakupię jakieś fundusze w SFI, to będę
    > również widział jendostki zakupione wMulti?

    nie

  • 3. Data: 2005-10-18 09:38:31
    Od: Flying Sourcer <g...@g...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > NIe.

    No cóż, w takim razie będę inwestował w różne FI w zależności od
    banku, a docelowo przeniosę pieniądze do SFI. Dzięki!

  • 4. Data: 2005-10-18 10:27:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Flying Sourcer wrote:
> [...]
    > fundusze. Czy jeżeli w mBanku zakupię jakieś fundusze w SFI, to będę
    > również widział jendostki zakupione wMulti?

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl