  • 1. Data: 2005-10-18 09:03:20
    Temat: fundusze w mBanku
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Witam
    W tabeli notowan SFI w mBanku jest fundusz IKE mAKCJA.
    Gdy sie jednak zechce go nabyc to go nie ma (albo ja zle szukam).
    Na stronie mozna przeczytac:
    "Tabela uwzględnia wszystkie fundusze, których jednostki możesz kupić w
    naszym Supermarkecie. "
    A moze tabela uwzglednia rowniez fundusze ktorych nie mozna kupic w mBanku.
    Jak ktos cos wie niech powie.

    pozdrawiam
    Zyga

  • 2. Data: 2005-10-18 09:26:56
    Temat: Re: fundusze w mBanku
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Zyga wrote:

> [...]
    > w naszym Supermarkecie. "
    > A moze tabela uwzglednia rowniez fundusze ktorych nie mozna kupic w

    Bo to nie jest po prostu fundusz tylko Indywidualne Konto Emerytalne w
    formie funduszu inwestycyjnego
    http://www.mbank.com.pl/oferta/ike/mike_fund_1.html

  • 3. Data: 2005-10-18 09:33:33
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el> napisał w wiadomości
    > Witam
    > W tabeli notowan SFI w mBanku jest fundusz IKE mAKCJA.
    > Gdy sie jednak zechce go nabyc to go nie ma (albo ja zle szukam).

    Raczej to w nawiasie.

> [...]
    > naszym Supermarkecie. "
    > A moze tabela uwzglednia rowniez fundusze ktorych nie mozna kupic w

    IKE fundusze są dostępne przez "Konto emerytalne" gdyż IKE to Indywidualne
    Konta Emerytalne.
    Jesteś pewny tego, co chcesz zrobić? Czy chcesz oszczędzać na emeryturę?
    IMHO warto, ale obawiam się, że nie to masz na myśli chcąc kupić jednostki
    uczestnictwa w IKE mAKCJA. Jeśli odpowiada ci ten fundusz, ale nie chcesz
    zakładać IKE, to zainteresuj się jednostkami funduszu SKARBIEC - AKCJA. To
    ten sam fundusz, ale zakup jednostek uczestnictwa nie wiąże się z
    zakładaniem IKE. SKARBIEC - AKCJA jest dostępny z poziomu serwisu SFI.

    Pozdr.
    K.K.

  • 4. Data: 2005-10-18 10:02:59
    Od: "Admit" <b...@b...pl>

> [...]
    > ten sam fundusz, ale zakup jednostek uczestnictwa nie wiąże się z
    > zakładaniem IKE. SKARBIEC - AKCJA jest dostępny z poziomu serwisu SFI.

    Tak, ale korzystając z IKE nie płacisz podatku belki, jak to mam miejsce w
    SFI.

    Admit

  • 5. Data: 2005-10-18 10:26:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Zyga wrote:
    > Witam
    > W tabeli notowan SFI w mBanku jest fundusz IKE mAKCJA.
    > Gdy sie jednak zechce go nabyc to go nie ma (albo ja zle szukam).
    Poszukaj w "Konto emerytalne" tam powinny być.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 6. Data: 2005-10-18 10:34:31
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    Użytkownik "K.K." <e...@d...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > IKE fundusze są dostępne przez "Konto emerytalne" gdyż IKE to Indywidualne
    > Konta Emerytalne.

    i wszystko jasne

    pozdrawiam
    Zyga