  • 1. Data: 2010-07-14 19:17:43
    Temat: zagadka :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    W jednym z banków zleciłem przyszły przelew (miał się wykonać jutro)
    Jakoś tak wyszło, że pieniądze przelałem dziś.
    I ten przyszły przelew chciałem odwołać. Niestety bez powodzenia - był
    zgłaszany jakiś błąd. No to się spytałem w banku jak mogę taki przelew
    odwołać. I co dostałem w odpowiedzi:

    #v+
    Uprzejmie informuję, aby anulować przelew (możliwość anulowania dotyczy
    wyłącznie transakcji zleconych z data przyszłą, dyspozycję należy
    zgłosić przynajmniej na 3 dni robocze przed datą realizacji) należy[...]
    #v-

    Zagadka: jaki to bank? :)

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 2. Data: 2010-08-29 15:02:07
    Temat: Re: zagadka :)
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-07-14 21:17, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > wyłącznie transakcji zleconych z data przyszłą, dyspozycję należy
    > zgłosić przynajmniej na 3 dni robocze przed datą realizacji) należy[...]

    polbank

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !