  • 1. Data: 2010-08-28 06:25:35
    Temat: płaci pan w USD czy PLN?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    to zdarzyło się w Polsce, podałem kartę Aliora do płacenia i pani
    uraczyła mnie takim oto pytaniem...płatność na 47 zł a na slipie (jej)
    było 15,25 USD, na mojej kopii już złotówki, ciekawe ile wyniesie
    obciążenie = czy będzie jakaś różnica

    spotkaliście się z TAKĄ sytuacją w Polsce? oczywiście przy płatności
    krajową kk...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-08-28 10:50:43
    Temat: Re: płaci pan w USD czy PLN?
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 28 Sie, 08:25, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > obciążenie = czy będzie jakaś różnica
    >
    > spotkaliście się z TAKĄ sytuacją w Polsce? oczywiście przy płatności

    Tak. Rtv euro i karta polbanku.

  • 3. Data: 2010-08-28 15:20:39
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    RobertS wrote:

> [...]
    > wyniesie obciążenie = czy będzie jakaś różnica
    >
    > spotkaliście się z TAKĄ sytuacją w Polsce? oczywiście przy płatności

    Citi (polska) + The Mexican we Wrocku.
    Tylko placacy przegapil chyba sprawe (mnie przy tym nie bylo) albo
    bezczenie nie zapytali... i transakcja poszla w USD.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2010-08-28 19:09:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Citi (polska) + The Mexican we Wrocku.
    > Tylko placacy przegapil chyba sprawe (mnie przy tym nie bylo) albo
    > bezczenie nie zapytali... i transakcja poszla w USD.

    no i? jeżeli placisz i podpisujesz np. 47 zł to jezeli obciążenie
    przyjdzie na inną kwotę to składamy reklamację...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-08-28 23:36:44
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    RobertS wrote:

    > no i? jeżeli placisz i podpisujesz np. 47 zł to jezeli obciążenie
    > przyjdzie na inną kwotę to składamy reklamację...

    Na paragonie byla klauzula w stylu 'Oswiadczam, ze zostalem
    poinformowany o mozliwosci wyboru waluty platnosci bla bla bla...'
    Z reszta to nie moja kasa - niech wlasciciel reklamuje.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 6. Data: 2010-08-29 07:24:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na paragonie byla klauzula w stylu 'Oswiadczam, ze zostalem
    > poinformowany o mozliwosci wyboru waluty platnosci bla bla bla...'
    > Z reszta to nie moja kasa - niech wlasciciel reklamuje.

    skoro się właściciel na coś takiego zgodził to już po sprawie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-08-29 07:29:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-08-28 08:25, RobertS pisze:
    > spotkaliście się z TAKĄ sytuacją w Polsce? oczywiście przy płatności
    > krajową kk...

    Ja tak miałem kilka razy. Nawet nie pamiętam gdzie i jaka karta (na
    pewno raz na stacji benzynowej). Na wyciągu normalnie wszystko było w PLN.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2010-08-29 08:40:02
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2010-08-28 12:50, raz-dwa-trzy pisze:

    > Tak. Rtv euro i karta polbanku.

    też mnie to spotkało w Euro, ale KK była z Aliora
    za pierwszym razem kasjerka się mnie zapytała czy USD czy PLN,
    jak parę miesięcy później płaciłem to od razu sama już, bez pytania,
    ustawiała, że PLN

    --
    pozdrawiam
    Marcin