  • 1. Data: 2010-08-27 19:12:42
    Temat: polbank i konto superoszczedzajace
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    no i stalo sie - obnizyli z 5,5 do 5 %

    dopiero wrocilem do polski, wiec nie wiem, od kiedy dokladnie jest
    nizszy procent, ale nie myslalem, ze az tak szybko to uczynia

  • 2. Data: 2010-08-27 19:15:43
    Temat: Re: polbank i konto superoszczedzajace
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 27 Sie, 21:12, Sarpedon <k...@g...com> wrote:
    > no i stalo sie - obnizyli z 5,5 do 5 %
    >
    > dopiero wrocilem do polski, wiec nie wiem, od kiedy dokladnie jest
    > nizszy procent, ale nie myslalem, ze az tak szybko to uczynia

    chodzi oczywiscie o mocno oszczedzajace

  • 3. Data: 2010-08-27 22:03:24
    Od: " tadzik" <d...@g...pl>

    no to długo Cię chyba nie było ;)

  • 4. Data: 2010-08-27 22:25:21
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    On 28 Sie, 00:03, " tadzik" <d...@g...pl> wrote:
    > no to długo Cię chyba nie było ;)

    2 tygodnie. czy zatem jest to nadal jedna z najlepszych ofert przy
    zerowym ryzyku inwestycyjnym?

  • 5. Data: 2010-08-29 13:12:34
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    >2 tygodnie. czy zatem jest to nadal jedna z najlepszych ofert przy
    >zerowym ryzyku inwestycyjnym?

    Grecki bank i zerowe ryzyko inwestycyjne? Toż to sprzeczność.

    MichalL

  • 6. Data: 2010-08-29 15:18:20
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 29 Sie, 15:12, "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:

    > Grecki bank i zerowe ryzyko inwestycyjne? Toż to sprzeczność.

    Może ryzyko nie jest zerowa ale też nie jest duże - patrz pakiet
    pomocowy UE dla Grecji.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus