  • 1. Data: 2005-10-05 20:00:54
    Temat: za ile do zrobienia programik do konwersji danych do EB?
    Od: "ss" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Elo,
    jak myslicie ile moze kosztowac napisanie, przetestowanie oraz sprzedaz
    wszelkich praw do czegos co spelnia nastepujace zadanie:

    klient posiada rozne systemy ksiegowe. Generuje z nich rozne formaty plikow,
    ktore nastepnie importuje do roznych systemow EB (4 banki). Formatki glownie
    tekstowe, ew. dbf. Potrzeba wszystkie te 4 formatki przeformatowac na piaty
    (txt) do 5 banku. Ile cos takiego moze kosztowac?

    pozdr,
    SS

  • 2. Data: 2005-10-06 17:33:44
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    A ile godzin ci zeszło na ten program ? Ilu osobom można go sprzedać ?

  • 3. Data: 2005-10-06 18:18:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 5 Oct 2005 22:00:54 +0200, "ss" <s...@s...poczta.onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >tekstowe, ew. dbf. Potrzeba wszystkie te 4 formatki przeformatowac na piaty
    >(txt) do 5 banku. Ile cos takiego moze kosztowac?

    jeśli masz dobrze określone warunki (w tym struktury plików, pełną
    dokumentację), to myślę, ze 600 zł + VAT będzie w sam raz, bo to
    pewnie robota na kilka dni (przy licencji niewyłącznej). Jeśli
    natomiast trzeba "rozpracować" pliki i weźmie się za to jakiś zespół
    "konsultantów", to i 10 tysięcy będzie za mało.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2005-10-06 19:39:58
    Od: "ss" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >A ile godzin ci zeszło na ten program ? Ilu osobom można go sprzedać ?

    Pytanie dotyczylo tego ile ktos moze chciec za takie cos. Programik ma dosc
    ograniczone mozliwosci zastosowania - jedynie dla klientow, ktorzy nie chca
    zmieniac formatu pliku generowanego przez FK przy zmianie banku. Wiec tak
    naprawde mozesz sprzedac to tylko piatemu bankowi IMHO.

    pozdr,
    SS

  • 5. Data: 2005-10-08 01:12:30
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Jarek Andrzejewski napisal dnia 2005-10-06 20:18:
> [...]

    > natomiast trzeba "rozpracować" pliki i weźmie się za to jakiś zespół
    > "konsultantów", to i 10 tysięcy będzie za mało.

    Lol. Wykwalifikowanej osobie wyposażonej w struktury baz na wejściu i wyjściu
    nie powinno to zająć więcej niż godzinę. Ale 600 zł to tanio :)
    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 6. Data: 2005-10-12 07:09:00
    Od: "flagor" <f...@w...pl>

    kilka dni robić za 600 PLN, to chyba żart.
    Program taki można popchnąć za 10k-20k PLN. Tylko nie nazywaj tego programem
    a systemem ;-)

  • 7. Data: 2005-10-17 15:56:29
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 12 Oct 2005 09:09:00 +0200, "flagor" <f...@w...pl> wrote:

    >kilka dni robić za 600 PLN, to chyba żart.

    a dlaczego nie? Niektórzy na tyle zasuwają miesiąc. A jak specyfikacja
    jest dobra, to sama przyjemność pokodować.

    >Program taki można popchnąć za 10k-20k PLN. Tylko nie nazywaj tego programem
    >a systemem ;-)

    fakt, pomysł świetny

    --
    Jarek