  • 1. Data: 2005-10-05 21:36:24
    Temat: Chequepoint w PKO
    Od: "Manius" <o...@m...com>

    Witam,

    czy mógłby mi ktoś dokładnie opisać procedurę osobistego odbioru
    pieniędzy przesyłanych z Londynu przez Chequepoint ?

    3 października zostały wysłane pieniądze z Anglii, zgodnie z tym,
    co piszą na swojej stronie operacja trwa do 24 godzin, więc dzisiaj,
    tj. 5 października wybrałem się do PKO. Gdy zapytałem o Chequepoint
    ujrzałem wielkie oczy zdziwionej kobity, która nie miała pojęcia o
    czym mówię. Poprosiła o dowód osobisty, spisała do jakiegoś formularza
    moje dane, po czym zaczęła szukać w komputerze. Po kilku minutach
    poinformowała mnie, że "wysłała pytanie o przelew do centrali".Po
    pewnym czasie poinformowała mnie że nic jej nie wiadomo nt moich
    pieniędzy...