  • 1. Data: 2004-02-05 15:37:41
    Temat: Kredyt w banku dla firmy o nieregularnych przychodach
    Od: "Randal" <r...@w...pl>

    Mam probelem.
    Potrzebuję kilku milionów zł. kredytu w banku.

    Wszystkie podatki i ZUS opłacane są na bieżąco.
    Lata obrachunkowe zamykają się dodatnim dochodem.
    Firma sp. z o.o. nie ma zaciągniętych kredytów.
    Posiada znaczny majątek w nieruchomościach.
    Firma ma nieregularne przychody np. co kilka miesięcy.
    I tu tkwi cały problem. Wszystkie banki polskie nie widzą zdolności
    kredytowej właśnie z powodu nieregularnych przychodów.
    Może są jakieś banki (chyba tylko zachodnie) mające w swojej ofercie kredyt
    (na dowolny cel), którego zabezpieczeniem byłaby jedynie dobra hipoteka na
    nieruchomościach (kamienice, grunty miejskie).
    Prosze o informacje.
    Nie interesują mnie pożyczki prywatne !
    Pozrawiam
    Randal
    r...@w...pl

  • 2. Data: 2004-02-05 23:28:47
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Randal wrote:

    > Mam probelem.
    > Potrzebuję kilku milionów zł. kredytu w banku.
    >
    > Wszystkie podatki i ZUS opłacane s? na bież?co.
    > Lata obrachunkowe zamykaj? się dodatnim dochodem.
    > Firma sp. z o.o. nie ma zaci?gniętych kredytów.
    > Posiada znaczny maj?tek w nieruchomo?ciach.
    > Firma ma nieregularne przychody np. co kilka miesięcy.
    > I tu tkwi cały problem. Wszystkie banki polskie nie widz? zdolno?ci
    > kredytowej wła?nie z powodu nieregularnych przychodów.
    > Może s? jakie? banki (chyba tylko zachodnie) maj?ce w swojej ofercie kredyt
> [...]

    Zalezy od kwoty. Jak jest to pareset tysiecy to na pewno banki podejda
    do tematu inwidualnie. Generalnie pozyczki hipoteczne udziela sporo
    bankow ale w twoim przypadku na pewno bedzie wymagany solidny biznesplan.
    Natomiast na wchodzi w gre paredziesiat tysiakow to raczej nie liczylbym
    na cuda.

    --
    l...@s...pl