  • 11. Data: 2002-04-26 11:39:07
    Temat: Re: wyudzanie danych osobowych na www.bankier.pl
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Słuchajcie!
    > Mnie nie chodzi o nagrodę a o sposób wyłudzania danych.

    Na sile wyludzaja? Nie rozmieszaj mnie - niby finansista, a pisze juz
    wszedzie nawet cie na pl.biznes zawialo.

    > Pomyślcie!
    > Masz szanse na super nagrodę jak wypełnisz ankietę. ankieta poszła a tu
    > widzisz że oprócz losu
    > na którego udział się godzisz jest dodatkowa selekcja która praktycznie
    > uniemozliwia mi odebranie ew. nagrody.

    Jaka selekcja - przeciez jak czytales konkurs jest wyraznie napisane, ze
    mozsze przekaz wygrana komus kto spelnia taie wymogi. Wiec o co ci chodzi?

    > Nie istotne ilu stać ilu nie. Ja chcę o tym wiedzieć PRZED wypełnieniem
    > ankiety a organizator powinien zadbać o to aby mi to zapewnić. Inaczej
    jest
    > to wyłudzenie.

    a jakby Ci sie nie spodobalo tez bys stwierdzil, ze wyludzenie.
    1) Czy ktos cie do tego zmuszal (wypelnienia)
    2) Pokaz mi konkurs, ktory najpierw ma regulamin, a pozniej pytania
    3) Bankier.pl to nie jest firma krzak, wiec....

  • 12. Data: 2002-04-27 03:55:43
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message

    > Najśmieszniejsze jest co innego dostajesz kredyt w wysokości 100000zł (po
    > spełnieniu rygorystycznych warunków, który musisz spłacić) a wygrywasz
    > odsetki za 120000zł, ciekawe dlaczego od razu tych 120tys nie chcą
    > przeznaczyć na wygraną ?:))) Wtedy już niczego nie musiałbyś spłacać i
    > miałbyś czyste konto.

    Bo te 120 tys. jest wyliczone czysto teoretycznie,
    przy 'kosmicznych' zalozeniach.
    A ile faktycznie tych odsetek zaoszczedzisz ?
    Ano tyle, ile kosztowalby Cie kredyt hipoteczny
    w najkorzystniejszym dla Ciebie banku.
    Lub, patrzac z drugiej strony, Twoj zysk moze
    byc okreslony przez wielkosc odsetek
    od kapitalu 100kzl ulokowanego / zainwestowanego
    na 20 lat.
    A stopy procentowe beda pewnie spadaly...

    I jeszcze: powiedzmy, ze nie zaplacisz tych odsetek.
    Ale czy bank powiedzial gdzies, ze nie pobierze tez
    np. prowizji za udzielenie kredytu ? Lub jakichs innych
    oplat ? A takie oplaty mozna ustawic calkiem wysoko...

    Pozdrowionka
    Tadeusz