  • 11. Data: 2021-10-28 13:26:50
    Temat: Re: wypłaty ze wszystkich bankomatów - jakie konto
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To bez sensu, bo jeśli to do płatności w sklepie lub przez internet by się przydało.
    Np. na olx, gdzie listę banków maja niepełną.

    -----
    > w bankomacie (w terminalach nie działa - przynajmniej nie spotkałem takiego, gdzie
    by działał - i w internecie chyba też nie).

  • 12. Data: 2021-10-28 15:28:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 28 października 2021 o 13:27:35 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > To bez sensu, bo jeśli to do płatności w sklepie lub przez internet by się
    przydało.

    Cóż, nie wiem czemu nie zaimplementowano tego w terminalach. Pytaj blika.

    > Np. na olx, gdzie listę banków maja niepełną.

    To jakich brakuje?
    Myślę, że wśród tych, które są, znajdzie się taki z darmowym ROR.
    Nawet lepiej do takich płatności mieć inny rachunek.
    Choć nieodmiennie zadziwia mnie trudność w płaceniu kartą...

  • 13. Data: 2021-10-28 18:26:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wtedy coś dolicza operator płatności, przy drobnych zakupach to spory procent
    wychodzi.

    -----