  • 1. Data: 2021-09-29 16:34:30
    Temat: citi - "zapomnieli" że zmieniłem typ rachunku i pobrali opłatę.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    I to 49zł - za "nieużywane aktywnie" citi priority - choć już kilka miesięcy temu
    zmieniłem typ rachunku na "nowe" citi konto.
    Ale "wystrój" ST zmienili - z granatowego citi priority na niebieski (wkurzający)
    citi konto.
    Ciekawe, czy dodatkowo jeszcze będą chcieli orżnąć na 15zł za express elixir - w citi
    konto są 4 bezpłatne miesięcznie, potem 5zł - a w priority po 15zł.
    Jak zmienialiście typ to sprawdźcie historię.

  • 2. Data: 2021-09-30 19:50:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Już przeprosili (nono, szybkie rozwiązanie reklamacji), kasę mają zwrócić w 3 dni.
    Podobno pracownik coś skopał. Ciekawe tylko, czemu dopiero teraz ta opłata
    wyskoczyła. Chyba że to za sierpień, bo do lipca miałem priority darmowe.

  • 3. Data: 2021-10-01 16:22:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dziś oddali. Echh, ciekawe, ilu klientów uda im się nabrać...

  • 4. Data: 2021-10-02 14:20:26
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 30 wrz 2021 o 19:50, Dawid Rutkowski pisze:

    > Już przeprosili (nono, szybkie rozwiązanie
    > reklamacji), kasę mają zwrócić w 3 dni.

    Słabo -- mej matce mBank słusznie pobrał 19 zł -- nie przeprosił,
    bo i z jakiego powodu, ale błyskiem rozpatrzył i zwrócił; może
    w kwadrans po zgłoszeniu, może w godzinę -- trudno mi zgadnąć...

    3 dni na zwrot tego, co niesłusznie zabrane? -- to skandal!!!

    Wcześniej mBank mej matce słusznie skasował 5 zł -- zwrócił
    bardzo szybko, choć chyba nie w kwadrans czy w godzinę...

    Kiedyś, gdy Citi wziął niesłusznie, zwracając dodawał flachę...
    Moim zdaniem mógłbyś delikatnie zasugerować -- jakiś keszbek,
    wOŁczer ;) do Biedronki...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 5. Data: 2021-10-02 15:32:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 2 października 2021 o 14:20:31 UTC+2 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Słabo -- mej matce mBank słusznie pobrał 19 zł -- nie przeprosił,
    > bo i z jakiego powodu, ale błyskiem rozpatrzył i zwrócił; może
    > w kwadrans po zgłoszeniu, może w godzinę -- trudno mi zgadnąć...

    Hmm, no tak, to jest level up, jeszcze tak nie miałem, by mi zwrócili słuszną opłatę
    - ale może to też dlatego, że ZTCP oprócz kilku przelewów w mBąku w czasach przed
    kryzysem, i za inkaso czeku z USA w żubrze, to za nic dotąd w banku nie płaciłem.
    Choć jakieś płatne rzeczy dostawałem za darmo ;>
    Teraz czeka mnie bolesne 15zł za odnowienie KK MC world w santanderze - to aż 375gr
    za rok, codziennie grosik menelowi (i 10gr w wigilię jeszcze)...

    > 3 dni na zwrot tego, co niesłusznie zabrane? -- to skandal!!!

    I jeszcze bezczelnie skłamali, że "zwrot będzie widoczny na najbliższym wyciągu" - a
    przecież napisali to 30 września, a oddali 1 października.
    Jakby tu ich za to pogromić? ;> Pisać reklamację? ;> Może oddadzą drugi raz? (tak jak
    kiedyś oddał mi dwa razy kasę jeden sklep internetowy - raz, jak zadzwoniłem z
    ponagleniem, i drugi raz, w maksymalnym terminie - widać wprowadzili na "przelewy
    przyszłe" i zapomnieli skasować - dobrze im tak, skoro cwaniaczą ;)

    > Kiedyś, gdy Citi wziął niesłusznie, zwracając dodawał flachę...

    Uuu, jaką?
    Ja dostawałem tylko długopisy od santandera (wtedy jeszcze BZWBK - a jak zmieniali na
    santander, to dostałem nawet Parkera, widać wcześniej były dla klientów "premium",
    ale przyszła zmiana brandu) i drewniany pendrive od nesta.

    > Moim zdaniem mógłbyś delikatnie zasugerować -- jakiś keszbek,
    > wOŁczer ;) do Biedronki...

    Ostatnio przeczytałem, jak wyłudzać od citka ze dwa razy w roku stówkę bez ryzyka
    utraty darmowej KK - zamiast dzwonić z rezygnacją z KK, należy zadzwonić z pytaniem
    "czy przypadkiem nie ma dla mnie przygotowanej oferty cashback" ;> Podobno działa (ja
    na moją platynę nie dałem rady, nie chciałem jej zamykać i pani mnie przekonała bez
    bonusu - ale żona prócz dwóch telefonów dostała też dwa razy po 150zł - ją na tą KK
    trzeba było namawiać, więc przy zamykaniu była przekonująca - a z santanderem
    ostatnio było krótko "nie mam czasu, jest jakiś zwrot?" - no i był ;)