  • 1. Data: 2021-09-30 19:09:31
    Temat: wypłaty ze wszystkich bankomatów - jakie konto
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    do niedawna nest oferował wypłaty ze wszystkich bankomatów za darmo.
    teraz już tylko euronet
    czy jest konto, najlepiej bezpłatne, w banku który ma siedzibę w polsce,
    gdzie można wypłacać gotówkę ze wszystkich (większości?) bankomatów?
    wpływ/płatności na koncie będą

    ToMasz

  • 2. Data: 2021-09-30 19:37:12
    Temat: Re: wypłaty ze wszystkich bankomatów - jakie konto
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 30.09.2021 o 19:09, ToMasz pisze:
> [...]
    > czy jest konto, najlepiej bezpłatne, w banku który ma siedzibę w polsce,
    > gdzie można wypłacać gotówkę ze wszystkich (większości?) bankomatów?

    A to zależy, ile tych wpływów, bo niejeden bank ma 'złote konto' ze
    wszystkim za zero przy dostatecznych wpływach.

    MJ

  • 3. Data: 2021-09-30 19:40:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 30 września 2021 o 19:09:34 UTC+2 ToMasz napisał(a):
> [...]
    > czy jest konto, najlepiej bezpłatne, w banku który ma siedzibę w polsce,
    > gdzie można wypłacać gotówkę ze wszystkich (większości?) bankomatów?

    millennium - wymaga wpływu 1k/mc i 1 transakcji kartą lub blik.
    citi - bez warunków, ale tylko 4 razy w miesiącu.
    Być może też santander.

  • 4. Data: 2021-09-30 19:55:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 30 września 2021 o 19:37:15 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):

    > A to zależy, ile tych wpływów, bo niejeden bank ma 'złote konto' ze
    > wszystkim za zero przy dostatecznych wpływach.

    A, tak też można, choć o wpływ 1k łatwiej niż o 10k.
    I zwykle jest tak, że zmiana ze "złotego" na "plebsowe" kosztuje - zaś "upgrade" nie
    (chyba że we francuskim banku).

    Aha, jeszcze jest opcja wypłat blikiem - tu więcej banków daje wszystkie bankomaty
    darmowe.
    A jak się nie chce smarkfina nosić to są też czeki blik - i tu santander jako jedyny
    pozwala tworzyć je w "zwykłym" ST a nie tylko w apce.

  • 5. Data: 2021-09-30 20:58:24
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2021-09-30 o 19:09, ToMasz pisze:
> [...]
    > czy jest konto, najlepiej bezpłatne, w banku który ma siedzibę w polsce,
    > gdzie można wypłacać gotówkę ze wszystkich (większości?) bankomatów?

    Może nie kartą, ale... mBank BLIKiem bezpłatnie z dowolnego bankomatu
    obsługującego BLIK.
    A jest tego sporo bo BLIKa udostępniają największe nasze banki z Bankami
    spółdzielczymi włącznie.

    Sławek

  • 6. Data: 2021-10-06 13:13:08
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

> [...]
    > czy jest konto, najlepiej bezpłatne, w banku który ma siedzibę w polsce,
    > gdzie można wypłacać gotówkę ze wszystkich (większości?) bankomatów?

    Jeśli potrzebujesz kilka stowek miesiecznie to polecam Curve, przy obecnym kursie
    PLN, miesięczne wypłaty do kwoty ok 1050 PLN jest to idealne rozwiązanie.

    MK

  • 7. Data: 2021-10-19 10:27:54
    Od: Michał Choromański <m...@g...com>

    czwartek, 30 września 2021 o 20:58:33 UTC+2 Slavekk napisał(a):

> [...]
    > obsługującego BLIK.
    > A jest tego sporo bo BLIKa udostępniają największe nasze banki z Bankami

    Apropos... wydawało mi się że NEST też daje bezpłatne wypłaty BLIKIEM ze wszystkich.
    Mylę się?

  • 8. Data: 2021-10-19 10:37:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał Choromański <m...@g...com> writes:

    [...]
    > Apropos... wydawało mi się że NEST też daje bezpłatne wypłaty BLIKIEM ze
    wszystkich. Mylę się?

    Tak, udostępnia.
    KJ

  • 9. Data: 2021-10-28 12:37:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak się używa takiego czeku?

    -----

  • 10. Data: 2021-10-28 13:18:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 28 października 2021 o 12:37:52 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Jak się używa takiego czeku?

    Czek to 9 cyfr - i razem z 4-cyfrowym "hasłem do czeków" (debilizm) tworzy 13-cyfrowy
    kod, który wpisujesz w bankomacie (w terminalach nie działa - przynajmniej nie
    spotkałem takiego, gdzie by działał - i w internecie chyba też nie).
    I to wszystko - potem podajesz sumę wypłaty i dostajesz kasę, bez żadnego
    potwierdzania w telefonie.

    Gdy tworzysz czek, ustalasz:
    - termin ważności (niestety max. to 72h)
    - maksymalną sumę do wykorzystania - czek jest jednorazowy, można nim zapłacić tą
    maksymalną sumę lub mniej (inteligo blokowało sumę utworzonych czeków + 5zł na ew.
    opłatę za wypłatę w bankomacie innym niż pko lub wbk - a santander blokad nie robi)

    No i jeszcze ten debilizm z "hasłem do czeków" - utrudnia to danie czeku komuś
    innemu, bo musisz mu w tym celu zdradzić swoje "hasło" - on musi wpisać 9 cyfr czeku
    + 4 cyfry aktualnego hasła - a nie tego hasła, które było aktualne w chwili tworzenia
    czeku.

    Jeśli się to nie zmieniło, santander ma wszystkie bankomaty blik darmowe - również
    czekami.
    Wspominam o tym, bo taki milek ma w TOiP darmową wypłatę kodem blik - ale czekiem
    płatną.
    Choć jak raz tak wypłaciłem (tzn. to nie był jeden przypadek z wielu - tylko
    wypłacałem w ten sposób raz w życiu) czekiem z konta w milku to mi tej opłaty nie
    pobrali.