  • 31. Data: 2009-03-05 21:08:28
    Temat: Re: wypłata z karty kredytowej
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > PS. ostatnio PKO SA wprowadzilo przelewy z karty, prowizja dosyc malutka,
    > tylko 0.5%

    Ale z oprocentowaniem 21,9 pa

    --
    Darek

  • 32. Data: 2009-03-06 07:51:02
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > A ten akurat dużo wiedział.

    dwa razy u niego wypłacałem z karty wiec chyba jednak wiedzial

  • 33. Data: 2009-03-06 12:49:28
    Od: "robal" <r...@B...pl>

    Olgierd <n...@n...problem> popełnił(a):

    > Tak? Jakie to warunki??

    cyt. "kupic towar w sklepie www na karte i zaraz zrezygnowac z niego i podac
    numer
    konta do zwrotu :)
    nieladne ale skuteczne."

    Ford|Club|Polska - http://forum.fordclubpolska.org

  • 34. Data: 2009-03-06 17:40:21
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Tomek zapodal(a):

    > Witam, czy są jakies sposoby aby otrzymać bez opłat gotówkę wyciągniętą
    > z karty kredytowej ?

    Weekend idzie, popytaj koleżanek czy idą na zakupy. Idź z nimi, płać za ich
    zakupy kartą i każ sobie oddać w gotówce.
    Przerabiałem, działa.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 35. Data: 2009-03-07 16:22:28
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Tomek" <t...@o...pl> wrote in message news:goodd0$slc$1@news.onet.pl...
    > Witam, czy są jakies sposoby aby otrzymać bez opłat gotówkę wyciągniętą
    > z karty kredytowej ?

    Alior Speed (www.speed.aliorbank.pl). Patrz dzisiejszy wątek.
    Jak się nie przyjrzysz dokładnie, to będzie jak bez opłat.

    k.