  • 1. Data: 2020-12-29 18:49:20
    Temat: wypłata USD z PayPal?
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    jak w temacie

    macie jakiś pomysł jak wydobyć USD z PayPala bez przewalutowania?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 2. Data: 2020-12-29 22:57:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Robert_DF.
    On 29.12.2020 18:49 you wrote:

    > jak w temacie macie jakiś pomysł jak wydobyć USD z PayPala bez
    > przewalutowania?

    Kupić coś co ma cenę w $. MSPANC :-)

    --
    Pete

  • 3. Data: 2020-12-30 11:40:55
    Temat: Re: wypłata USD z PayPal?
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 29.12.2020 o 22:57, Pete pisze:

    > Kupić coś co ma cenę w $. MSPANC :-)
    >

    > --
    > Pete

    to wiem, ale chciałbym gotówkę (USD) wyciągnąć

  • 4. Data: 2020-12-30 11:55:50
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 29.12.2020 Robert_DF <r...@g...com> napisał/a:

    > macie jakiś pomysł jak wydobyć USD z PayPala bez przewalutowania?

    Jakiekolwiek sposoby? Czy w sensie osobistych doświadczeń?

    Np. pierwsze z brzegu wyniki STFW:
    https://finhack.pl/jak-wyplacic-pieniadze-eur-usd-gb
    p-z-paypala-na-konto/
    https://finhack.pl/latwy-sposob-wyplaty-euroeur-i-fu
    ntowgbp-z-paypala-na-konto/
    mówią, że musisz mieć konto w USA, ale i tak
    Paypal okradnie Cię na 3%.

    Osobiście, jeśli nie jest to znacząca kwota,
    też byłbym za tym, żeby kupić coś-np. na Aliexpress :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2020-12-31 17:49:21
    Od: Jan Osik <j...@j...org>

    On Tuesday, December 29, 2020 at 6:49:22 PM UTC+1, Robert_DF wrote:
    > jak w temacie
    >
    > macie jakiś pomysł jak wydobyć USD z PayPala bez przewalutowania?

    Jak masz do wybrania tysiaka czy dwa, to raczej nic rozsądnego nie wymyślisz.

    A jak chce ci się kombinować lub masz możliwość uzyskania adresu za granicą - w
    niektórych krajach (np. Litwa) PayPal pozwala na wypłatę środków na podłączoną kartę
    VISA.

    Można podłączyć kartę VISA banków zagranicznych (trzeba pamiętać o poinformowaniu
    PayPala o walucie karty, aby uniknąć przewalutowania - nie da się tego wyklikać w
    interfejsie www).

    Wtedy taka wypłata na kartę trwa ok. 2 dni i kosztuje 2,5 USD. Maksymalna kwota, jaką
    jednorazowo można wypłacić, to chyba 3000 USD, minus 2.5 USD prowizji.

    Jak znaleźć, w jakich krajach jest to wspierane, to nie wiem.

    Można zacząć tak:

    "Transfers Out of PayPal" cards site:paypal.com

    Co powinno dać wyniki jak - wymienionych kilka krajów z UE:

    https://www.paypal.com/mt/webapps/mpp/paypal-fees

    Dla odmiany, w Polsce jest to:

    https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/paypal-fees

  • 6. Data: 2021-01-08 18:19:05
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 31.12.2020 o 17:49, Jan Osik pisze:

> [...]
    jaką jednorazowo można wypłacić, to chyba 3000 USD, minus 2.5 USD prowizji.

    teraz revolut jest z Litwy, do wybrania ok. 300 USD, ale być może będę
    miał takie akcje częściej i nie chcę, aby mnie za każdym razem kroili na
    przewalutowaniu

    o tym, że można coś na ali kupić wiem, tylko jakiś potrzeb zakupowych
    nie mam