  • 1. Data: 2020-12-28 22:43:26
    Temat: Zbieram znaczki
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dziabnęło mnie ostatnio na kilka złotych za nieużycie plastiku, to postanowiłem
    zbierać znaczki.
    Co jestem na poczcie, to kupuję znaczek za 10 groszy.

  • 2. Data: 2020-12-28 23:26:01
    Temat: Re: Zbieram znaczki
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.12.2020 o 22:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dziabnęło mnie ostatnio na kilka złotych za nieużycie plastiku, to
    > postanowiłem zbierać znaczki.
    > Co jestem na poczcie, to kupuję znaczek za 10 groszy.
    jeśli płacisz plastikiem, to robisz kłopoty, koszty sprzedawcy, a nie
    bankowi

    ToMasz

  • 3. Data: 2020-12-29 10:09:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlatego zacząłem zbierać znaczki zamiast zapałek z osiedlowego sklepu.
    Myślisz, że to przeze mnie cena listów w ciągu ostatnich 12 lat wzrosła trzykrotnie??

    BTW co polecacie bez wychodzenia z domu na pocztę?
    Tak w granicach 0,01-0,10 zł

    -----